۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۱

طراحان سایت و سودجویی از آشفتگی بازار

هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت به تمامی نکات توجه کنید و قبل آن از این هشدارها را جدی بگیرید و از برقراری ارتباط با شرکت های سودجو و آماتور که فقط به فکر دریافت پول هستند پرهیز کنید.
طراحان سایت و سودجویی از آشفتگی بازار
------------------------ رپرتاژ آگهی --------------------


در دنیای امروز از طریق اینترنت کسب درآمد زیادی صورت می گیرد، اما آیا تمامی این در آمدها از راه درستی کسب می شوند؟!
طراحی وب سایت یکی از مهمترین راه های کسب درآمد در دنیای اینترنت می باشد. این کار که نیاز به دانش و تجربه بالایی در زمینه برنامه نویسی و کامپیوتر دارد متاسفانه راه دلالی برخی شرکت های طراحی سایت گردیده، خصوصا در ایران که نظارت درستی بر کسب و کار اینترنتی صورت نمی گیرد.
زمانی که یک شخص دنبال شرکت مناسبی برای طراحی سایت می گردد، باید از اعتماد کردن به شرکت های دلال طراحی سایت و سودجو  پرهیز کند.

برای هر خرید  محصولی دسترسی به تولید کننده و متخصص آن صنف هزینه ها را کاهش و سطح اعتماد را بالا می برد . در طراحی سایت نیز با توجه به فنی و مهندسی بودن رشته ، اولویت توانایی و دانش تولید نرم افزار اهمیت فراوانی دارد.برای نمونه در طراحی سایت شرکت های که نرم افزار سایت ساز تولید کرده اند بهترین گزینه از نظر تکنیکی برای شما هستند.

شرکتهای تولید کننده سایت ساز بهترین گزینه هستند
   نرم افزارهایی مانند Wordpress وجود دارد که کار طراحی سایت و مدیریت آنها را راحتتر کرده کارفرما با اندک دانشس می تواند خودش سایت بسازد و نیاز به پرداخت هزینه هنگفت ندارد اما در صورتیکه که کارفرما زمان و فرصت انجام این کار نداشته باشد این شرکتهای طراحی سایت که فقط کار خدماتی انجام می دهند و پوسته نرم افزار رایگان سایت ساز wordpress را تغییر می دهند نباید هزینه های فراوانی از کارفرما بگیرند.
اما آیا زمانی که شما برای سفارش یک وب سایت با شرکتی ارتباط برقرار می کنید تفاوت های سی ام اس های آماده و سایت های اختصاصی، استاتیک و داینامیک  را شرح می دهند؟ آیا براساس زمان، انرژی و دانشی که برای ساخت وب سایت شما می گذارند هزینه دریافت می کنند؟ آیا اصلا دانش کافی برای طراحی وب سایت را دارند یا افراد آماتور و سودجو هستند؟

این مشکل نداشتن دانش و اطلاعات اکثریت مشتریان باعث سودجویی و دلالی برخی شرکت های طراحی وب سایت شده. افراد سودجو حتی بدون داشتن دانش برنامه نویسی از طریق سی ام اس های آماده برای شما سایتی را طراحی می کنند ولی هزینه هنگفتی معادل یک سایت اختصاصی را از شما طلب می کنند ویا با دریافت هزینه کم سایت آماتوری را طراحی می کند که هیچ بهره وری برای شما نخواهد داشت و خواسته های شما را برآورده نخواهد کرد. پس هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت به تمامی نکات توجه کنید و قبل آن از این هشدارها را جدی بگیرید و از برقراری ارتباط با شرکت های سودجو و آماتور که فقط به فکر دریافت پول هستند پرهیز کنید. 
 
  
کد مطلب: 55390
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام