۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶

رکورد نتفلکیس در جذب مخاطب!

ایتنا - سرویس استریم آنلاین فیلم و سریال نتفلیکس در تازه‌ترین گزارش مالی خود اعلام کرده که توانسته است فراتر از پیش‌بینی‌های خود عمل کرده و درآمد و تعداد مشترکان خود را به میزان چشمگیری افزایش دهد.
رکورد نتفلکیس در جذب مخاطب!


 این روزها که اینترنت و سرویس‌های مبتنی بر آن تمام بخش‌های مختلف زندگی ما را در برگرفته‌ است، خیل عظیمی از کاربران حتی فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را نیز از طریق شبکه‌های استریم و پخش آنلاین و اینترنتی مشاهده و تماشا می‌کنند. تماشای فیلم از طریق این شبکه‌های اینترنتی بدین صورت است که کاربران با پرداخت مبلغی پول و شارژ ماهانه بسته‌های اینترنتی، قادر خواهند بود تمامی فیلم و سریال‌های موجود در این شبکه‌ها را مشاهده و تماشا کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، نتفلیکس بدون شک یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین شبکه‌های اینترنتی استریم برای پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان محسوب می‌شود که حالا با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه چهارم و پایانی خود در سال ۲۰۱۸ میلادی نشان داده است که عملکرد بسیار موفقیت آمیزی داشته چرا که توانسته است ۸.۸ میلیون کاربر را به تعداد مشترکان خود اضافه کند که این رقم بسیار فراتر از حد پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط خود این شرکت است. این شرکت پیشتر برآورد کرده بود که در فصل پاییز ۷.۶ میلیون نفر به این شبکه افزوده و عضو خواهند شد.

براساس گزارش CNN، البته این در حالیست که درآمد این سرویس آنلاین در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی ۴.۱۹ میلیارد دلار بوده که اندکی کمتر از پیش‌بینی‌های کارشناسان که از درآمدی معادل ۴.۲۱ میلیارد دلار سخن می‌گفتند، از آب درآمده است.

ولی نتفلیکس در مجموع در سال ۲۰۱۸ میلادی موفق شده است به درآمدی ۱۶ میلیارد دلاری دست یابد که این خود دستاورد و موفقیت بزرگی برای این شبکه استریم آنلاین فیلم و سریال به شمار می‌آید و در نوع خود یک رکورد بی‌سابقه برای این شرکت بزرگ نیز محسوب می‌شود.
کد مطلب: 55369
برچسب ها: نتفلیکس
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام