۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۹

جزئیات آیفون‌ 2019 شرکت اپل منتشر شد

ایتنا- تقریبا تمامی کارشناسان و تحلیلگران به این باور و اطمینان رسیده‌اند که شرکت اپل در سال جاری میلادی قصد دارد گوشی یا گوشی‌های آیفون جدیدی به بازار عرضه کند. سوال اصلی این است که این آیفون‌ها چه خصوصیاتی خواهند داشت؟
جزئیات آیفون‌ 2019 شرکت اپل منتشر شد
گزارش منابع مختلف خبری و همچنین تحلیل‌های کارشناسان مختلف نشان می‌دهد که در سال جاری میلادی (2019) شرکت اپل، قصد دارد گوشی یا گوشی‌های آیفون جدیدی را به بازار عرضه کند.
اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش این گوشی مربوط به مشخصات سخت افزاری آن مانند استفاده از چیپست‌های جدید در قالب A13 (آیفون‌های 2018 مجهز به قابلیت بیونیک A12 بود) است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، برخی از کارشناسان و متخصصان CompareRaja به برخی از جزئیات گوشی آیفون 2019 دست یافته‌اند.
یکی از جالب‌ترین نکاتی که در بین مشخصات آیفون 2019 وجود دارد، تداوم استفاده از پورت لایتنینگ است. همچنین آمده است که آیفون‌های جدید از قابلیت USB-C بهره‌مند خواهند شد.
 
استفاده آی‌پد پرو از قابلیت USB-C قطعی شده است و گوشی‌های آیفون جدید هم به آنها اضافه خواهد شد.
گزارش به‌دست آمده از منابع مختلف نشان می‌دهد که آیفون‌های جدید از دوربین‌های به‌روز استفاده می‌کند. دوربین جلوی این گوشی‌ها از سنسور 7 مگاپیکسلی به سنسور 10 مگاپیکسلی ارتقاء یافته است.
 

قبلا هم یک سری از منابع آگاه اعلام کرده بودند که آیفون‌های جدید مجهز به طراحی دوربین سه گانه خواهد شد.
شایعات دیگری هم منتشر شده است که نشان می‌دهد حداقل یکی از آیفون‌های جدیدی که در سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود، به استفاده از LCD ادامه خواهد داد.
در سال 2020 شرکت اپل به صورت کامل به سمت صفحه نمایش OLED پیش خواهد رفت.
 
آیفون‌های جدید به احتمال زیاد از حسگر اثر انگشت هم برخوردار خواهد شد و گفته می‌شود که این حسگر در زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت، البته جزئیات مذکور هنوز توسط هیچ منبع موثقی تأیید نشده و در حد شایعه است.
پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که احتمالا در سپتامبر سال جاری میلادی شاهد عرضه آیفون‌های جدید خواهیم بود.
 
کد مطلب: 55357
برچسب ها: آیفون اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام