۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷

سمینار راهکار ویژه صنایع پتروشیمی S.E.P. 2019

سازمان‌ها برای بقاء خود نیاز به بهینه‌سازی منابع یا همان 4M -نیروی انسانی (Man power)، تجهیزات (Machinery)، پول (Money) و کالا (Material)- هستند.
سمینار راهکار ویژه صنایع پتروشیمی S.E.P. 2019
--------------------------- رپرتاژ آگهی --------------------------


26ام دی‌ماه سال 1397 برای نخستین بار "سمینار راهکار ویژه صنایع پتروشیمی"، با حضور صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه ERP و یکپارچگی منابع سازمان توسط شرکت توسعه یکپارچه ایلیا در هتل سیمرغ تهران برگزار ‌گرديد.

   جناب آقای احمد تولایی عضو هیئت‌مدیره شرکت مگفا در زمینه دلایل و ضرورت‌های  برگزاری این همایش گفت: "سازمان‌ها برای بقاء خود نیاز به بهینه‌سازی منابع یا همان 4M -نیروی انسانی (Man power)، تجهیزات (Machinery)، پول (Money) و کالا (Material)- هستند. به‌منظور برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت بهینه منابع در صنعت پتروشیمی نیاز داریم که در زنجیره ارزش  این صنعت از خط تولید تا انتها به‌صورت یکپارچه از اتوماسیون استفاده کنیم. استفاده از نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمان درنهایت منجر به کاهش هزینه، افزایش رقابت‌پذیری در داخل کشور و به دست آوردن بازار هدف در خارج از کشور خواهد شد."

جناب آقای بزرگمهری نائب رئیس انجمن شرکت‌های نرم‌افزاری استان تهران (آشنا)، خاطرنشان کرد که "در دنیا به‌جز ایران تمامی پتروشیمی‌ها از ERP استفاده می‌کنند. تغییرات لحظه‌ای در حوزه قیمت، مواد اولیه، موضوع بهایابی و واکنش سریع به نیازهای بازار بدون ERP امکان‌پذیر نیست."
همچنین وی افزود: " در بحران‌های اقتصادی کلیه سازمان‌ها باید به دنبال کاهش هزینه‌ها باشند و این مهم بدون در اختیار داشتن سیستمی که به‌صورت لحظه‌ای وضعیت هزینه‌ها را پایش نکند قابل دستیابی نیست. ERP را نباید جزو کالای لوکس شمرد چرا که حرکت به سمت ERP با رویکرد مناسب، موفقیت این پروژه را محقق خواهد نمود."
 

   در این راستا دبیر سمینار موارد زیر را به‌عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی برشمرد:
•          سخنرانی  مدیرعامل شرکت توسعه یکپارچه- ایلیا سرکار خانم دکتر رادمهر
•          سخنرانی در خصوص سامانه برنامه‌ریزی منابع سازمانی در صنایع نفت و گاز با نگاه ویژه به صنعت پتروشیمی  انتخاب/الزام - جناب آقای تولایی عضو هیئت‌مدیره شرکت مگفا
•          سخنرانی در خصوص چالش‌های پیاده‌سازی ERP در صنعت پتروشیمی و راهکارها و بیان تجربیات بین‌المللی در این حوزه- Rohan Tejura نایب‌رئیس ...
•          معرفی نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمان Focus 9  و قابلیت‌های آن- Sai Jumar مدیر فنی ....
•          ارائه گواهینامه به شرکت‌کنندگان

و در ادامه افزود: مخاطب این سمینار پتروشیمی‌ها هستند، و هدف ما گسترش فرهنگ ERP در صنایع نفت و گاز در جهت رسیدن به بهره‌وری هر چه بیشتر در این صنعت می‌باشد همچنين اعلام گرديد اينگونه گردهمايي ها براي ساير صنايع هم توسط شركت ايليا برگزار خواهد شد.
 
کد مطلب: 55353
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام