۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰

نرم‌افزاری برای سه برابر کردن سرعت خواندن

ایتنا- نرم‌افزاری که جدیدا معرفی شده است می‌تواند به افراد علاقمند به کتاب یا افرادی که در سازمان خود به دلیل مشغله بالا نیاز به خواندن سریع نامه‌ها و غیره دارند، کمک می‌کند که بتواند مطالب را سه برابر سریع‌تر از قبل مطالعه کنند.
نرم‌افزاری برای سه برابر کردن سرعت خواندن
اکثر افراد در زمینه مطالعه کتاب شبیه هم هستند و کتاب‌های قطوری دارند که هنوز نتوانسته‌اند سراغ آنها بروند و آنها را مطالعه کنند. افراد زیادی هم هستند که در محل کار خود مشغله زیادی دارند و به همین خاطر نمی‌توانند نامه‌ها و دستورالعمل‌های وارده را به طور کامل مطالعه کنند. توسعه دهندگان و پژوهشگران در این زمینه به موفقیت‌های جدیدی رسیده‌اند و توانسته‌اند با طراحی یک نرم افزار جدید بخش مهمی از مسئله را حل کنند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ونچربیت، گاهی حجم مطالبی که فرد باید مطالعه کند، به قدری زیاد می‌شود که وقتی سراغ آنها می‌رود، افسرده و بی‌انرژی می‌شود. خیلی از افراد آرزوی داشتن نرم افزار یا ابزاری را دارند که بتوانند با استفاده از آن سرعت و بهره وری خود را در خواندن انواع مطالب افزایش دهند. به تازگی نرم افزاری به بازار عرضه شد که امکان افزایش سرعت خواندن مطالب را فراهم کرده است.
 
اپلیکیشنی برای سریع خواندن کتاب


این نرم افزار که “Award-Winning Speed Reading Bundle” نام دارد، به افراد آموزش می‌دهد که سرعت خود را در خواندن مطالب مختلف سه برابر کنند. در حال حاضر هزینه اشتراک مادام‌العمر این نرم افزار با تخفیف 90 درصدی، 14.99 دلار است. سایر نرم افزارهای مخصوص افزایش سرعت در خواندن به شما اموزش می‌دهند که سرعت خواندن خود را فقط کمی بالا ببرید.
 
نرم افزار فعلی دارای یک بسته دوبخشی است که سرعت خواندن شما را به شکل بی‌نظیری بالا می‌برد. بخش اول این برنامه، حاوی اشتراک مادام‌العمر در “Speed Reading EX 2018 7”  است که سرعت خواندن شما را با انواع استراتژی‌های خواندن، فعالیت‌های نرم افزاری، آموزش ویدیویی و غیره افزایش می‌دهد.
 
با استفاده از این نرم افزار خیلی زود یاد می‌گیرید که انواع کتاب، مدارک و صفحات وب را سریع بخوانید. بخش دوم این بسته، “Spreeder CX 2018” است که بر محتوای دیجیتال سریع‌خوانی تمرکز دارد و به شما یاد می‌دهد که انواع محتوای دیجیتال مانند ایمیل، کتاب‌های الکترونیکی و غیره را سریع بخوانید.
 
نرم افزاری برای سریع تر خواندن کتاب
کد مطلب: 55345
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام