۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷

واقعیت افزوده، دنیای بازاریابی را متحول می‌کند

ایتنا- واقعیت افزوده می‌تواند با خلق تجربه‌های جدید برای مشتریان و همچنین صرف خلاقیت در کلیه امور مرتبط با بازاریابی این توانایی را دارد که دنیای کسب و کار و بازاریابی را به کلی متحول کند.
واقعیت افزوده، دنیای بازاریابی را متحول می‌کند
پس از طراحی و راه اندازی سیستم واقعیت افزوده، بسیاری از کسب و کارها به این فکر فرو رفتند که چگونه می‌توانند در امور مربوط به خود از این فناوری نو استفاده کنند.
یکی از حوزه‌های مناسب برای استفاده از وقعیت افزوده، بازاریابی است. یکی از زمینه‌هایی که کسب و کارها باید مهارت خود را در آن افزایش دهند، واقعیت افزوده است.
این فناوری تا چند سال پیش اصلا وجود نداشت ولی پس از ارائه و قرار گرفتن در دسترس عموم، کسب و کارهای مختلف باید به فکر استفاده از آن در زمینه مربوط به خود باشند و به همین خاطر باید به شکل جدی و اساسی در این حوزه آموزش ببینند.

به گزارش ایتنا به نقل از فوربز، واقعیت افزوده اطلاعات دیجیتال را با تجربه درهم می‌آمیزد. در حال حاضر هیچ هدست ویدیویی برای سازگاری با این فناوری تولید نشده است. بازاریابی یکی از حوزه‌های عالی برای حوزه واقعیت افزوده است. با استفاده از این فناوری می‌توان تصاویر محصول را به صورت سه بعدی به مشتریان هدف نمایش داد.
 
بسباری از فروشگاه‌های خرده فروشی با استفاده از واقعیت افزوده روی تصمیم گیری مشتریان خود تأثیر می‌گذارند. بسیاری از این تجارب تعاملی از طریق استفاده از اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه می‌شود.
در سطح بالاتر قابلیت واقعیت افزوده امکان فیلم برداری 360 درجه قرار دارد.
 

مواجه شدن مشتریان با ویدیوهای 360 درجه تأثیر عمیقی بر آنها می‌گذارد و با استفاده از این قابلیت می‌توانند فضای بازاریابی را به صورت کامل متحول کند.
به طور کلی استفاده از ویدیو در استراتژی بازاریابی دیجیتال بسیار موثر و مهم است و در صورتی که یک کسب و کار از محتوای ویدیویی استفاده کند، می‌تواند مخاطب را به شکلی بسیاربهتر جلب و جذب کند.
 
هتل‌ها یکی از بهترین محیط‌ها برای استفاده از واقعیت افزوده و فراهم کردن امکان تجربه بهتر برای میهمانان است. البته تاکنون هتل‌های بسیاری از این قابلیت در کسب و کار خود استفاده کرده‌اند.

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند مخاطب را با واقعیت افزوده درگیر کنند.
ابزارهای بازاریابی زیادی هست که می‌توان با استفاده از آنها فضای کسب و کار را متحول کرد.
 
کد مطلب: 55341
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام