کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رابط محاوره‌ای توییتر با ظاهری زیبا و رنگارنگ

6 بهمن 1397 ساعت 11:34

ایتنا- توییتر به زودی رابط جدید محاوره‌ای خود را در دسترس علاقمندان قرار می‌دهد. این رابط محاوره‌ای ظاهری بسیار زیبا و رنگارنگ دارد و نظر مخاطبان را از نظر زیبایی جلب خواهد کرد.


اخیرا توییتر اعلام کرد که قصد دارد یک برنامه بتای جدید راه‌اندازی کند و قابلیت‌هایی که قصد دارد در آینده عرضه کند را تست و آزمایش نماید.
این شرکت قصد دارد که با طراحی و تغییر ساختار در محاوره‌ها و مکالمات، ساختار پلتفرم را به شکلی جدید و نو درآورد. به تازگی از این رابط رونمایی شد. ظاهر این رابط، بسیار جالب و رنگارنگ است و می‌تواند نگاه مخاطب را به خود جلب و جذب کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از نکست وب، اولین خصوصیت این رابط قابلیت مکالمه انباشته است. توییتر اعلام کرد که قصد دارد پاسخ‌های دارای کد رنگی را در آینده به این رابط اضافه کند تا پاسخ‌ها و واکنش‌ها را از پوستر اولیه توییت، افرادی که شما را دنبال می‌کنند و افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند، متمایز نماید.
 
گزارش‌ها و تصاویری که از این رابط منتشر شده است، بیانگر گونه‌های مختلف رنگ در این رابط است. سارا حیدر، رییس تولید توییتر اذعان داشت که در محصول نهایی توییتر، میزان و شدن رنگ‌ها کمتر خواهد شد. رابط فعلی شبیه یک اپلیکیشن چت و گفتگو است که برای یک پروژه دانشگاهی طراحی شده است.

 توییتر

توییتر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی، طرح و برنامه خود را به گونه‌ای تنظیم کرده است که پاسخ‌های موجود در این رابط به صورت الگوریتمی مرتب شود تا خواندن آنها نیز آسان‌تر شود.
همان‌طور که در گذشته دیدیم، پست‌هایی که با استفاده از الگوریتم مرتب شوند، سازگاری چندانی با کاربران ندارند و توییتر مجبور است که یک دکمه مخصوص برای تغییر حالت بین حالت مرتب‌سازی بر اساس زمان و الگوریتم قرار دهد.
 
توییتر در یکی از آزمایشات خود سعی کرد که آیکون‌های مشارکت (توییت مجدد و قلب) را حذف کند تا مکالمه بهتر به نظر برسد. این آیکون‌ها فقط زمانی ظاهر می‌شود که شما روی یک پست خاص کلیک می‌کنید. در گذشته این شرکت قصد داشت که دکمه قلب را هم به کلی حذف کند.
 


کد مطلب: 55328

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55328/رابط-محاوره-ای-توییتر-ظاهری-زیبا-رنگارنگ

ايتنا
  https://www.itna.ir