کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه اپل‌تی‌وی روی تلویزیون‌های سامسونگ

سايت خبری ايتنا , 28 دی 1397 ساعت 20:44

ایتنا - اپل درنظر دارد سرویس اپل‌تی‌وی را روی تلویزیون‌های سامسونگ به فروش برساند؛ چون این غول فناوری می‌خواهد یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات باشد.



به گزارش ایتنا به نقل از recode، قرار است اپل فیلم‌ها یا نمایش‌های تلویزیونی موجود روی فروشگاه آی‌تیونز خود را روی تلویزیون‌های سامسونگ نیز عرضه نماید.
در واقع گفته می‌شود تیم کوک(مدیرعامل اپل) دیگر نمی‌تواند تنها بر مشتریان اپل اتکا داشته باشد؛ او باید خدمات اپل را به افرادی که مستقیماً از محصولات اپل استفاده نمی‌کنند نیز بفروشد.
 
نکته مهم این است که اپل اذعان دارد اپل‌تی‌وی یعنی دستگاهی که قرار بود در اتاق پذیرایی حکمفرمایی کند، موفقیت چندانی نداشته است.
همچنین، این امر نشان می‌دهد که اگر اپل خواهان فروش خدمات بیشتر است، باید حضور پررنگ‌تری روی دیگر دستگاه‌ها داشته باشد.
در این میان، گفته می‌شود اپل برای مقابله با کاهش فروش آیفون نیز طرح مشابهی دارد.
 
در آینده نزدیک، اخبار سامسونگ می‌تواند به اپل کمک نماید تا از تعداد بسیار اندکی از مشتریان اپل که نمایش‌های تلویزیونی یا فیلم‌ها را از اپل می‌خرند یا اجاره می‌کنند، پول بیشتری کسب کند.
 
گفته می‌شود آینده کسب‌ و کار سرگرمی‌های خانگی، تنها در خرید یا اجاره نمایش‌های تلویزیونی اپل خلاصه نمی‌شود؛ بلکه آینده این تجارت را باید در خریدن اشتراک برای پخش خدماتی همچون نت‌فلیکس جست‌وجو کرد.
 

 
گفتنی است در حال حاضر، اپل در این کسب‌ و کار جایی ندارد؛ اما درنظر دارد در سال جاری و با عرضه سرویس ویدیویی خودش، وارد این عرصه شود.
اگر این سرویس روی دستگاه‌های بیشتری عرضه شود، در این صورت اپل از جریان درآمد قابل‌توجهی برخوردار خواهد شد.
 
میزان موفقیت اپل در جهانی که خدمات این شرکت، مبنای معمول و پیش‌فرض آن را تشکیل نمی‌دهند، مسأله جالب توجهی است.
هروقت اپل سرویس ویدیویی خودش را راه‌اندازی کند، می‌تواند در برابر خدمات آتی نت‌فلیکس، آمازون، دیزنی و ای‌تی‌اندتی، حرفی برای زدن داشته باشد.

دسترس‌پذیر کردن «اپل‌ویدیو» (یا هر نام دیگری که داشته باشد) روی تلویزیون‌های سامسونگ، گامی ضروری برای اپل خواهد بود؛ هرچند که تضمین‌کننده موفقیت آن نخواهد بود.
 


کد مطلب: 55325

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55325/عرضه-اپل-تی-وی-روی-تلویزیون-های-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir