۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰

سه راه برای افزایش موفقیت در کسب وکار با استفاده از هوش مصنوعی

ایتنا- هوش مصنوعی هر روز در حال رشد و ارتقا است و حضور آن به صورت مستمر در عرصه زندگی و کسب و کار، پررنگ‌تر می‌شود. برای موفقیت در کسب و کار با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان از سه روش استفاده کرد.
سه راه برای افزایش موفقیت در کسب وکار با استفاده از هوش مصنوعی
وقتی نگاهی به روند رشد هوش مصنوعی بیندازیم، به خوبی متوجه خواهیم شد که این فناوری نوین به سرعت در حال ورود به تمامی زمینه‌های زندگی بشر است و به نوعی تمام ابعاد کسب و کار و زندگی را تحت تأثیر خود قرار داده است.
کسب و کارهای مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که تکنیک‌های مختلفی که از آزمایشگاه‌های پژوهشی بیرون می‌آید، می‌تواند مزایای بی‌نظیری داشته باشد و حوزه کسب و کار را به کلی متحول نماید.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ریدرایت، امروزه کسب و کارهای مختلف به شرطی می‌تواند رشد کند و به شکوفایی برسد که از علم و فناوری روز در کار خود بهره گیرد و به عبارت دیگر با علم روز همراه باشد.

سه روش عمده وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توان در کسب و کار به موفقیت بیشتری دست یافت.
 
اولین ویژگی و راهکار هوش مصنوعی برای رشد کسب و کارها، انتقال درک و فهم است. ایجاد و پیاده سازی چنین راهکارها و ابزارهایی در سیستم می‌تواند توانایی خاصی به کسب و کارها بدهد تا هر چیزی که اتفاق می‌افتد را بررسی کنند.
از اسکن‌های رادیولوژی گرفته تا تجهیزات مربوط به بازرسی خودکار، می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی به صورت کاملا خودکار و هوشمند فعالیت کند.
 کسب و کار

مثلا یک کسب و کار ژاپنی فعال در زمینه کاشت خیار توانست با استفاده از فناوری یادگیری عمیق، از تمام مزرعه تصویربرداری کند و خیارهای خوب و بد را شناسایی و خصوصیات این خیارها را به صورت کامل، مشخص نماید. روش دوم، استفاده از شناسایی الگوهاست.

در کسب و کارهای بزرگ، شناسایی الگوهای پیچیده بسیار مهم است. با استفاده از تجزیه و تحلیل و پیش‌بینی عملکرد مشتری می‌تواند تشخیص داد که مشتری قصد خرید چه چیزی را دارد. گوگل و فیس‌بوک از طریق همین الگوها، تبلیغات خود را به مشتری ارائه می‌دهند.
 
روش سوم، پیش‌بینی در رابطه با آینده است. پیش‌بینی آینده می‌تواند پتانسیل بسیار خوبی برای پیشرفت کسب و کار داشته باشد و یک سازمان یا کسب و کار را در زمینه‌های مختلف به شرکتی پیشرو تبدیل نماید. اگر کسب و کاری بداند در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد می‌تواند کالاهای مهم‌تری را در انبار خود ذخیره نماید.
 
کد مطلب: 55311
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام