۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳

اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، دوربین هوشمند و پیام‌های صوتی در مایکروسافت تیمز

ایتنا- به تازگی قابلیت‌های جدیدی به مایکروسافت تیمز اضافه شده است و در این برنامه امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی، دوربین هوشمند و پیام‌های صوتی فراهم شده است.
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، دوربین هوشمند و پیام‌های صوتی در مایکروسافت تیمز
اخیرا شرکت مایکروسافت، چند قابلیت جدید به کایکروسافت تیمز، ابزار همکاری مبتنی بر چت آفیس 365، اضافه کرده است.
این ابزار با “Hangouts Chat” گوگل، “Workplace” فیس‌بوک و “Slack” رقابت می‌کند. این قابلیت‌ها شامل اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، دوربین هوشمند و قابلیت ضبط و اشتراک گذاری پیام‌های صوتی است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، آمارها نشان می‌دهد که از ماه سپتامبر تاکنون بیش از 329000 سازمان از مایکروسافت تیمز استفاده می‌کنند، و بدین ترتیب، غول نرم‌افزاری جهان از این اپلیکیشن کسب و کار خود به عنوان یکی از پررونق‌ترین و رو به رشدترین اپلیکیشن‌هایش نام برد.
گفتنی است مایکروسافت تیمز هنوز دوساله نشده است و در ماه مارس سال 2017 به صورت جهانی عرضه شده است.
 
هدف قابلیت‌های جدیدی که اخیرا به مایکروسافت تیمز اضافه شد، نقطه ارتباط بین شرکت، مشتریان و کارکنانی است که مستقیما با ساخت و تولید محصولات در ارتباط هستند. در واقع این کارکنان هستند که نماینده برند هستند و عملا با خدمات و محصولات در ارتباطند.
تخمین مایکروسافت نشان می‌دهد که بیش از دو میلیارد نفر در سطح جهان در نقش‌های خدماتی یا وظیفه‌محور فعالیت دارند و این برنامه می‌تواند برای آنها مفید باشد.
 

اگر از قابلیت‌های موبایلی مایکروسافت تیمز استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی جدید این برنامه برای شما هم قابلیت‌های جدیدی را ایجاد کرده است. این قابلیت‌های جدید که فقط برای گوشی هوشمند عرضه شده است.

این توانمندی برای کارمندان در هر نقشی مفید است و می‌توانند از آن برای ساخت خط مشتری فروش یا نمونه خط مشی کاری استفاده نمایند.
همچنین این امکان فراهم شده است که کاربران، اپلیکیشن را به شکل مورد نظر خود سفارشی‌سازی کنند و ماژول‌های مورد نیاز خود را در نوار ناوبری قرار دهند.
 
یکی از مفیدترین قابلیت‌های این به‌روزرسانی آن است که می‌توانید  موقعیت خود را با اعضای گروه به اشتراک بگذارید و با استفاده از دوربین هوشمند، با گوشی خود از  اشعه X و راهرو فروشگاه‌ها عکس بگیرید و آن را در تیمز ذخیره کنید و حتی وقتی امکان تایپ وجود ندارد می‌توان از قابلیت اشتراک‌گذاری پیام‌های صوتی استفاده کرد.
  
کد مطلب: 55309
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام