۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳
در نمایشگاه ی 2019 CES:

یوبی‌کی با قابلیت لایتنینگ برای دستگاه‌های آی.اُ.اس به بازار عرضه شد

ایتنا- یکی از محصولاتی که در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی 2019 یا CES به بازار عرضه شد، یوبی‌کی بود. یوبی‌کی یکی از محصولاتی است که برای بهبود مسائل امنیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکنون برای دستگاه‌های آی.اُ.اس عرضه شده است.
یوبی‌کی با قابلیت لایتنینگ برای دستگاه‌های آی.اُ.اس به بازار عرضه شد
وقتی صحبت از حفاظت از کامپیوترها و حساب‌ها به میان می‌آید، متداول‌ترین راه برای حفظ امنیت که به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد، استفاده از پسورد یا رمز عبور است.
یکی از مشکلاتی که پسورد دارد، این است که می‌توان آن را حدس زد و به همین خاطر روش‌های دیگری مانند احراز هویت دومرحله‌ای و امنیت بیومتریک در دسترس افراد قرار گرفت.
 
به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، اخیرا روشی جدید برای بهبود امنیت عرضه شده است که کلیدهای امنیتی یا کلید سخت‌افزاری نام دارد و استفاده از آنها روز به روز در حال افزایش است.
در نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی CES 2019 در لاس وگاس آمریکا، شرکت امنیتی یوبیکو، یوبی‌کی را برای لایتنیگ به بازار عرضه کرد.
 
یوبی‌کی یک کلید امنیتی سخت‌افزاری است که برای دستگاه‌های آی.اُ.اس طراحی شده است.
پیش از این کلید، تمامی محصولات شرکت یوبیکو بر اساس USB طراحی می‌شد. با عرضه یوبی‌کی باعث شد که کاربران آی.اُ.اس این توانایی و امکان را داشته باشند که بتوانند برای بهبود امنیت خود از روش سخت‌افزاری استفاده کنند.
 

آنچه که در مورد یوبی‌کی جالب است، آن است که این کلید، دوسره محسوب می‌شود و این بدان معناست که در یک سر،کانکتور لایتنینگ قرار دارد و در سر دیگر، کانکتور USB-C است و در واقع این محصول با آی‌پد پروهای جدید اپل هم سازگار است.
آی‌پد پروها می‌توانند از USB-C هم استفاده کنند. مطمئنا آیفون‌های جدید به این قابلیت مجهز خواهد شد.
 
گفتنی است که هنوز این محصول به بازار عرضه نشده است و در حال حاضر در حالت پیش‌نمایش خصوصی قرار دارد و از نظر تجاری در دسترس نیست. تا زمانی که این محصول به صورت عمومی به بازار عرضه نشود، چیز زیادی نمی‌توان در مورد آن بیان کرد.
 
کد مطلب: 55292
برچسب ها: لایتینگ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام