۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

VLC آیفون را به تلویزیون وصل می‌کند

ایتنا - اپلیکیشن پرطرفدار پخش محتوای VLC در آینده‌ای نزدیک به قابلیت جدید ایرپلی اپل مجهز می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد آیفون خود را به تلویزیون‌های هوشمند اپل متصل کنند.
VLC  آیفون را به تلویزیون وصل می‌کند


به گزارش ایتنا از مهر، شرکت توسعه‌دهنده برنامه پخش‌کننده وی‌ال‌سی (VLC) در جریان برگزاری نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۱۹ اعلام کرده است که قصد دارد پلتفرم پخش محتوای خود را به قابلیت جدید ایرپلی (AirPlay) تجهیز کند تا کاربران گوشی‌های آیفون بتوانند به راحتی گوشی خود را به تلویزیون‌های هوشمند اپل (اپل تی‌وی) متصل کرده و فیلم و سریال‌های موردنظر خود را تماشا کنند.

بر اساس گزارش وب سایت تک رادار، متخصصان فعال در تیم تحقیقاتی و توسعه دهنده این نرم‌افزار کاربردی و پرطرفدار از زمان دقیق عرضه این به روزرسانی سخنی به زبان نیاورده‌اند.
البته لازم به ذکر است که پشتیبانی این نرم افزار به قابلیت ایرپلی هم زمان با دست یافتن به رکورد سه میلیارد دانلود برای VLC است که نشان‌دهنده پیشرفت و موفقیت روزافزون تیم توسعه‌دهندگان آن است.

تلویزیون‌های هوشمند این روزها توسط کاربران از استقبال بی‌نظیری برخوردار شده اند و به دنبال آن، استفاده از برنامه و اپلیکیشن‌های پخش آنلاین محتوا، فیلم و سریال نیز طرفداران متعددی را به سمت و سوی خود جذب کرده است.
کد مطلب: 55290
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام