۱
۱
plusresetminus
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱

فیس‌بوکی که پاک نمی‌شود؛ کاربرانی که نگرانند!

ایتنا - پس از رسوایی‌های اخیر فیس‌بوک، حالا کاربران برخی گوشی‌های سامسونگ با مشکل دیگری روبرو هستند؛ اپلیکیشن فیس‌بوک از گوشی‌ها پاک نمی‌شود!
فیس‌بوکی که پاک نمی‌شود؛ کاربرانی که نگرانند!

برخی کاربران موبایل های سامسونگ گله دارند که اپلیکیشن فیس بوکی که در دستگاه نصب شده، حذف نمی شود و کاربر فقط می تواند آن را غیر فعال کند. این امر کاربران را نگران کرده است.

بسیاری از صاحبان موبایل‌های سامسونگ نمی‌توانند اپلیکیشن فیس بوک را از روی دستگاه های خود حذف کنند.

به گزارش ایتنا از مهر،  این افراد به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم شخصی سعی دارند اپلیکیشن فیس بوک را پاک کنند. به گفته کاربران شبکه های اجتماعی آنها فقط می توانند اپلیکیشن را غیرفعال کنند اما حذف کردن آن از دستگاه ممکن نیست.

برخی از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید در حالی برای فروش عرضه می شوند که از قبل اپلیکیشن فیس‌بوک روی آن نصب شده است. همین امر به ایجاد سوالاتی درباره معاملات بین دو شرکت منجر شده است.

«نیک وینک» عکاس با بررسی فروم های آنلاین متوجه شد که اپلیکیشن فیس بوک را روی برخی از موبایل های سامسونگ نمی توان پاک کرد. وینک در موبایل سامسونگ گلکسی S8 از اپلیکیشن فیس بوک استفاده می کرد. او تصمیم گرفت اپلیکیشن خود را پاک کند اما متوجه شد این کار امکانپذیر نیست.

 سامسونگ در این باره به بلومبرگ اعلام کرده است گزینه‌ای برای غیرفعال کردن اپلیکیشن فیس بوک وجود دارد. با غیر فعال کردن این گزینه، اپلیکیشن از کار می‌افتد.

از سوی دیگر سخنگوی فیس بوک نیز به دیلی میل اعلام کرده است، نسخه غیرفعال شده اپلیکیشن در موبایل سامسونگ هیچگونه اطلاعاتی جمع آوری نمی کند و آنها را به فیس بوک نمی فرستد. به عبارت دیگر غیر فعال کردن دستگاه  مانند حذف آن است.
کد مطلب: 55279
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
ایتنا خبر داری پاول دورف میخواد تلگرام منحل کنه؟
سایت اسپوتنیک زده
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام