کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از نمایشگاه CES 2019 چه انتظاری می‌رود؟

17 دی 1397 ساعت 15:15

ایتنا- "CES" مخفف "Consumer Electronics Show" به معنای نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی است و به عنوان یک رویداد مهم در حوزه فناوری شناخته می‌شود و از به روزترین محصولات و خدمات در آن رونمایی می‌شود.


رویداد جهانی CES 2019 یا نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی در ابتدای هر سال میلادی برگزار می‌گردد، و در آن از موارد مختلفی که در حوزه محصولات و خدمات الکترونیک و تازه‌های تکنولوژی ارائه شده است، رونمایی می‌شود.
در این رویداد، شرکت‌ها گرد هم می‌آیند و از مختصری از خط مشی خود رونمایی می‌کنند  و محصولاتی که قصد دارند در آن سال تولید کنند را به نمایش می‌گذارند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، در سال جاری میلادی، انتظارات زیادی از این نمایشگاه می‌رود و بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که نمایشگاه امسال، مهم‌ترین نمایشگاه کل تاریخ در حوزه کالاها و خدمات الکترونیک محسوب می‌شود.

گفتنی است که پشتیبان مالی CES 2018، شرکت لنوو بود.
اگر بخواهیم نمایشگاه‌ سال قبل را معیار قرار دهیم، حتما در سال جاری، لنوو محصولات زیادی را در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد.

قرار است که رویداد مذکور مطابق هر سال، در شهر لاس‌ وگاس برگزار شود. رونمایی محصولات در حوزه‌های مختلف و فراگیری انجام خواهد شد.
 
در زمینه نمایشگرها، انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ بیش از بقیه بدرخشد و از فناوری صدا روی صفحه نمایش رونمایی کند و از ارتعاش برای جذابیت بیشتر استفاده نماید.

از نظر فناوری هوش مصنوعی، امسال به خودروها و فرمان‌های صوتی تعلق دارد. انتظار می‌رود که فناوری 5G بالاخره به شبکه‌های موبایل برسد.

 

همچنین در نمایشگاه مذکور معمولا از گوشی‌های هوشمند رده متوسط رونمایی می‌شود؛ چون برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار هر برند جهانی، غالبا رویدادهای خاصی بصورت مستقل برگزار می‌شود.
 
موضوعات این رویداد شامل نمایشگرها و سیستم‌های سرگرمی خانگی، هوش مصنوعی، 5G، گوشی‌های هوشمند، کامپیوترها، واقعیت افزوده و مجازی، سلامتی و تناسب اندام، منازل هوشمند و هدفون‌ها خواهد بود.
همچنین منتظر ارائه چندین کامپیوتر و ده‌ها هزار محصول کامپیوتری جدید هستیم که از جمله آنها می‌توان به کروم‌بوک‌ها اشاره کرد.
 
در زمینه‌های مختلف منتظر ارائه محصولات جدید و عالی هستیم و تصمیم بر این است که با متداول شدن منازل هوشمند و استفاده از فناوری در بخش سلامت و تناسب اندام، شاهد ورود بهتر فناوری به زندگی افراد مختلف باشیم.
 


کد مطلب: 55236

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55236/نمایشگاه-ces-2019-انتظاری-می-رود

ايتنا
  https://www.itna.ir