کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه اندروید 9.0 پای برای گلکسی نوت 9

22 دی 1397 ساعت 15:40

ایتنا- اگر گلکسی نوت 9 دارید، به زودی از مزایای بیشتری برخوردار خواهید شد. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باور بودند که سیستم عامل جدید اندروید در سال 2018 برای این گوشی عرضه شود ولی این موضوع به سال نوی میلادی موکول شد.


شرکت سامسونگ تمایل داشت که سیستم عامل جدید اندروید را در سال 2018 برای گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 عرضه نماید ولی این مسئله به سال جدید میلادی موکول شد و کاربران این گوشی هوشمند می‌توانند از این قابلیت مهم برخوردار شوند.
بر اساس گزارش منابع مختلف، به نظر می‌رسد که نسخه ثابت و پایدار اندروید 9.0 پای ابتدا در آلمان در اختیار دارندگان گلکسی نوت 9 قرار بگیرد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، ممکن است مدتی طول بکشد تا این به‌روزرسانی در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار بگیرد، اما در هر حال به‌روزرسانی این قابلیت در آلمان خود نشانه خوبی است و نشان می‌دهد که تمامی کاربران در سراسر دنیا به زودی از این قابلیت برخوردار خواهند شد.
 
در صورتی که یک گوشی قبلا از نسخه بتای اندروید 9.0 پای استفاده کرده باشد، حجم نسخه جدید فقط 95 مگابایت خواهد بود و تغییرات به خصوصی در نسخه جدید صورت نگرفته است.
سامسونگ قبلا اعلام کرد بود که هر دو گوشی گلکسی نوت 9 و گلکسی اس9 از اندروید 9.0 پای برخوردار خواهند شد. اما کارشناسان و کاربران امیدوارند که به زودی این به‌روزرسانی گلکسی اس9 را هم دربرگیرد.
 

در صورتی که کسی هنوز پیامی مبنی بر به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید خود دریافت نکرده است، می‌تواند سیستم خود را به صورت دستی و از منوی تنظیمات به‌روزرسانی نماید، ولی در صورتی که کاربری هنوز در منطقه آلمان زندگی نمی‌کند، این روش برای او جواب نمی‌دهد.
 
گفتنی است قیمت گوشی گلکسی نوت 9 در سایت آمازون حدود725  دلار است.
دوربین آن 12 مگاپیکسل، باتری آن 4000mAh و دارای 6 گیکابایت رم است.
در صورتی که از چنین گوشی استفاده می‌کنید، منتظر راه‌اندازی اندروید 9.0 پای در گوشی خود باشید.
 


کد مطلب: 55230

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55230/عرضه-اندروید-9-0-پای-گلکسی-نوت

ايتنا
  https://www.itna.ir