کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به‌روزرسانی جدید ادوبی که هکرها را ناامید می‌کند!

15 دی 1397 ساعت 15:34

ایتنا - این به روزرسانی جدید برای هردو نسخه سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک‌اواس (MacOS) قابل دسترسی و استفاده است تا کاربران از نفوذ و دسترسی هکرها به اطلاعات و رایانه خود جلوگیری به عمل بیاورند.



شرکت آدوب به منظور برطرف کردن دو آسیب پذیری و حفره امنیتی در دو نرم افزار آدوب ریدر و آکروبات یک به روزرسانی امنیتی جدید منتشر کرده است.

شرکت آدوب که نرم افزارهای کاربردی آدوب ریدر (Adobe Reader) و آکروبات (Adobe Acrobat) را برای استفاده کاربران رایانه‌های شخصی توسعه و ارائه داده است، حالا به نظر می رسد که با انتشار یک به روزسانی جدید قصد دارد از امنیت کاربرانش و اطلاعات آنها بیش از پیش محافظت کرده و راه نفوذ و ورود هکرها و مجرمان سایبری به حریم خصوصی کاربران این برنامه ها را مسدود کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این به روزرسانی جدید برای هردو نسخه سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک‌اواس (MacOS) قابل دسترسی و استفاده است تا کاربران با مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت یا دریافت و خریداری نسخه‌های آپدیت شده و جدید موجود در فروشگاه‌های آنلاین و حضوری ، برنامه آدوب ریدر و آدوب آکروبات نصب شده بر روی رایانه خود را به روزرسانی کرده و از نفوذ و دسترسی هکرها به اطلاعات و رایانه خود جلوگیری به عمل بیاورند.

پیشتر کارشناسان بسیاری بر این باور بودند که می‌توانند تنها با ارسال یک فایل پی‌دی‌اف مخرب و آلوده به بدافزار وارد حریم شخصی کاربران شده و با استفاده از آسیب پذیری و ضعف امنیتی موجود در این نرم افزارها به اطلاعات و داده های موردنظر خود دسترسی پیدا کنند.

با اینکه مدیران مربوطه در این شرکت مستقر در کالیفرنیای آمریکا از جزئیات مربوط به آسیب‌پذیری‌های مذکور چیزی به زبان نیاورده‌اند ، اما به نظر می‌رسد که به طور کلی هکرها از نفوذ و دسترسی به اطلاعات کاربران از طریق پلتفرم برنامه های توسعه داده شده توسط آدوب نا امید و مایوس خواهند شد.


کد مطلب: 55226

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55226/به-روزرسانی-جدید-ادوبی-هکرها-ناامید-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir