۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

توقف فروش آیفون 7 در آلمان

ایتنا - به دنبال موفقیت شرکت کوالکوم در یک منازعه حقوقی بر علیه اپل، این شرکت مجبور به توقف فروش آیفون های ۷ و ۸ در کشور آلمان شده است.
توقف فروش آیفون 7 در آلمان


پس از صدور حکم دادگاهی در مونیخ آلمان بر علیه اپل این شرکت فروش آیفون های ۷ و ۸ را در وب سایت ها و فروشگاه های آلمانی خود متوقف کرده است.
کوالکوم مدتهاست پرونده شکایت خود از اپل را در دادگاه های کشورهای مختلف پیگیری می کند و تا به حال در این زمینه در آلمان و چین به موفقیت هایی دست یافته است. این شرکت مدعی است اپل بدون کسب اجازه اطلاعات محرمانه مربوط به فناوری صرفه جویی در مصرف برق در گوشی های هوشمند را در اختیار اینتل رقیب آن قرار داده است.

به گزارش ایتنا از مهر، در حال حاضر آلمانی ها هنوز می توانند آیفون های جدیدتر مانند آیفون ایکس آر، ایکس اس و ایکس اس مکس را خریداری کنند اپل می گوید حکم صادره را  قبول ندارد و بر علیه آن تقاضای فرجام خواهی خواهد کرد.

کوالکوم همچنین در تلاش است جلوی فروش آیفون های ۷ و ۸ را توسط فروشندگان ثالث در آلمان بگیرد. البته اپل با صدور بیانیه ای تصریح کرده که خرده فروشان دیگر در ۴۳۰۰ نقطه در آلمان کماکان می توانند به فروش آیفون ادامه دهند.

گفتنی است اپل نیز شکایت متقابلی را بر علیه کوالکوم در دادگاه مطرح کرده و این شرکت را به قیمت گذاری ناعادلانه برای تراشه‌های مودم خود متهم کرده است.
کد مطلب: 55220
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام