۰
plusresetminus
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷

توییتر، آتش جنگ آیفون و اندروید را شعله‌ور می‌کند

ایتنا- جدیدترین قابلیت توییتر کاری کرد که آتش جنگ بین اندروید و آیفون با شعله‌های بلندتر و فروزان‎‌تری نسبت به گذشته زبانه بکشد.
توییتر، آتش جنگ آیفون و اندروید را شعله‌ور می‌کند
شرکت توییتر که یک شرکت قدرتمند و فعال در زمینه شبکه اجتماعی است، قابلیت جدیدی به نرم‌افزار خود اضافه کرده است.
این قابلیت نمایش می‌دهد که هر کاربر چه توییتی ارسال کرده است. این قابلیت جدید، نمایش می‌دهد که توییت‌های یک کاربر از وب یا از موبایل ارسال شده است و در صورتی که این کار از گوشی ارسال شده باشد، نشان می‎‌دهد که موبایل کار دارای سیستم عامل اندروید، آی.اُ.اس یا یک سرویس شخص ثالث بوده است.

به گزارش ایتنا به نقل از تک کرانچ، این قابلیت در اواخر سال گذشته میلادی در موبایل‌های مشتریان فعال شد.
گفتنی است که مدت زیادی است که این قابلیت بخشی از اپلیکیشن “TweetDeck” بوده است و بازخوردهای متفاوتی از کاربران دریافت کرده است.
 
برخی از کاربران از وجود چنین قابلیتی خوشحال هستند و از انتشار جزئیات ناراحت نیستند و مشکلی با وجود چنین قابلیتی ندارند که مشخص شود کاربر از موبایل یا اپلیکیشن‌های شخص برای ارسال توییت استفاده می‌کند.
برخی دیگر بر این باورند که لزومی برای وجود این قابلیت اضافی وجود نداشت و فقط یک رقابت بین طرفداران آی.اُ.اس و اندروید ایجاد می‌کند.
 

جالب است که جزئیات این اپلیکیشن واقعا جدید نیست و در سال 2012،  توییتر برای یکپارچه‌سازی کاربران و دستگاه‌‌ها، تمرکز بر تجربه خواندن سرویس و راهنمایی کردن کاربران به سمت اپلیکیشن‌های رسمی برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی، اطلاعات مختلفی را منتشر کرد. البته این موضوع مربوط به خیلی وقت پیش است.
 
مسلما بخشی از کاربران گوگل از وجود چنین اتفاقی رضایت چندان ندارند ولی باعث ایجاد رقابت بین دو سیستم عامل مذکور خواهد شد. چون مثلا یک سیستم عامل با گرفتن آمار متوجه می‌شود که کاربران بیشتری نسبت به سیستم عامل دیگر دارد.
 
کد مطلب: 55195
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام