کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پنج نکته کلیدی در رابطه به بهینه‌سازی سایت‌های خبری

11 دی 1397 ساعت 17:28

ایتنا- وقتی قرار باشد یک سایت خبری، از لحاظ سئو بهینه سازی شود، باید چند نکته بسیارمهم مد نظر قرار گیرد. این چند نکته ساده می‌تواند بازدید و طرفداران سایت شما را چند برابر کند.


برای بهینه‌سازی یک سایت و موارد مربوط به سئو، قرار نیست که چندان سخت و دشواری انجام شود. رعایت چند نکته و قاعده ساده در رابطه با سئو مانند انتشار مطالب عالی و ناب و ارائه یک تجربه خوب و عالی به کاربر، می‌تواند سایت را یک گام به موفقیت نزدیک‌تر کند.
البته این را هم باید گفت که تمامی وب‌سایت‌ها از طریق یک قاعده بهینه سازی نمی‌شود.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سرچ انجین ژورنال، وب‌سایت‌های خبری به شکلی ویژه و خاص بر اهمیت رعایت المان‌های سئو تأکید دارند و مسیر خود را از سایر سایت‌ها جدا کرده‌اند.
در صورتی که کاربری بخواهد یک سایت خبری را بهینه‌سازی کند، باید پنج نکته را به خوبی رعایت کند تا به شکلی موفقیت‌آمیز این کار را به انجام برساند.
 
اولین توصیه این است که محتوای عالی تولید کنید. تمام تلاش خود را به عمل آورید تا محتوای جدید و ناب در سایت خود قرار دهید تا بتوانید وب‌سایت خود را به بهترین شکل بهینه‌سازی کنید.

وقتی شروع به ایجاد یک مقاله می‌کنید، در ابتدا ترافیک بالایی را جذب می‌کنید ولی پس از مدتی این اشتیاق و بازدید کم می‌شود. پس سعی کنید همیشه محتوای تازه و نو تولید کنید.

 

نکته دوم این است که همیشه اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در گوگل نیوز نمایش داده می‌شود. قرار دادن اخبار در گوگل نیوز یکی از ضرورت‌هاست.
برای این کار باید از دستورالعمل‌های گوگل پیروی کنید که راهنمای آن در گوگل در دسترس است.

نکته سوم این است که تمام تمرکز خود را روی معماری و ساختاربندی شفاف بگذارید. در سایت‌های خبری ساختار و معماری خیلی هم است.
سایت خبری باید از نظر قابلیت مسیریابی موضوعات خوب باشد تا خزیدن را برای ربات‌های خزنده سئو راحت کند.
 
نکته چهارم این است که باید استفاده از سایت با استفاده از موبایل امکان‌پذیر باشد تا مخاطبان سایت بیشتر شود.

نکته آخر این است که باید سرعت خزیدن ربات‌های خزنده را بهتر کنید. وقتی صحبت از رسانه خبری به میان می‌آید، سایت شما باید با سرعت تمام توسط گوگل خزش و ایندکس شود.
 


کد مطلب: 55178

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55178/پنج-نکته-کلیدی-رابطه-بهینه-سازی-سایت-های-خبری

ايتنا
  https://www.itna.ir