۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲

راه‌اندازی مرورگر مینت توسط شیائومی

ایتنا- شرکت شیائومی قصد دارد که از مرورگر جدید خود رونمایی کند و توانمندی خود را در حوزه نرم افزاری بیش از پیش نمایش دهد. این مرورگر مینت نام دارد و در مقایسه با رقبای خود به حافظه کمتری احتیاج دارد.
راه‌اندازی مرورگر مینت توسط شیائومی
در دنیای فناوری امروز، صحبت چندانی در مورد پیشرفت‌های نرم‌افزاری یک شرکت نمی‌شود و بیشتر نگاه‌ها به گوشی‌های هوشمند پرچمدار یک شرکت است.
گوشی هوشمند پرچمدار بهترین راهی است که می‌توان از طریق آن فهمید که یک شرکت دارد چه مسیری را دنبال می‌کند و بخش پژوهش  و توسعه آن چه سمت و سویی دارد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، گوشی‌های متوسط و کمتر از آن هم اهمیت خاص خود را دارند؛ چون شاید این گوشی‌ها از لحاظ نوآوری چندان اهمیتی نداشته باشند ولی موجب می‌شوند که مشتریانی که قصد دارند پول کمتری برای داشتن گوشی هوشمند بپردازند هم جذب همین شرکت شوند و از این طریق فروش شرکت با رشد بالایی مواجه می‌شود.
 
به همین خاطر هم توسعه دهندگان در حال شناسایی بازار دارای قیمت پایین‌تر هستند و نمی‌توانند از این بازار مهم صرف نظر کنند.

شیائومی هم یکی از همین شرکت‌هاست که به تازگی مرورگر مینت را برای اندروید به بازار عرضه کرد.
البته اپلیکیشن‌های مرورگر زیادی وجود دارد ولی شیائومی با عرضه این مرورگر سعی داشت که کاربرانی که در گوشی خود فضای کافی برای ذخیره و نصب یک مرورگر نداشتند را به سمت خود جذب کند.
 

مطابق جزئیات اعلام شده، مرورگر مینت فقط به 10 مگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی احتیاج دارد که یک مرورگر کاملا فشرده محسوب می‌شود.
اندروید پلیس اعلام کرد که این این مرورگر از لحاظ عملکرد می‌تواند صفحات را با سرعت بالایی باز کند، حتی اگر آن گوشی سه سال از عمرش گذشته باشد.
 
هدف از عرضه این مرورگر جذب افرادی بود که قدرت گوشی آنها چندان بالا نبود.
برآورد کارشناسان این است که منابع و حافظه پایین باید کاربران را به سمت مرورگرهایی جذب کند که حجم کمتری بخواهند. برای نصب این مرورگر می‌تواند وارد گوگل پلی شوید و آن را دانلود کنید.
 
کد مطلب: 55158
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
دانلود نکنید فعلا مشکل داره،بذارید آپدیت های بعدی دانلود کنید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام