۰
plusresetminus
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۹

آیفون مجهز به سنسور سه‌بعدی دوربین می‌شود

ایتنا - گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که اپل قصد دارد از سنسور سه بعدی سونی در مدل‌های جدید گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ استفاده کند.
آیفون مجهز به سنسور سه‌بعدی دوربین می‌شود


به نظر می‌رسد که سونی در نظر دارد تعداد زیادی از سنسورهای سه بعدی برای به کارگیری در دوربین‌های پشتی و جلویی گوشی های هوشمند را طراحی کرده و به مرحله تولید برساند تا علاوه بر تولید نرم افزار این ماژول‌ها به توسعه دهندگان نیز این امکان را بدهد تا تصاویر سه بعدی متفاوت و متمایزی را توسط دوربین‌های بکار رفته در گوشی‌های هوشمندثبت و ضبط کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت ژاپنی سونی که یکی از بزرگترین سازندگان و عرضه کنندگان دوربین‌های عکاسی در جهان به شمار می‌رود، حالا به نظر می‌رسد که می‌خواهد وارد همکاری با شرکت آمریکایی اپل شود تا با توسعه تکنولوژی دوربین‌های سه‌بعدی مربوط به فناوری عمق واقعی ( truedepth) اپل بر روی گوشی‌های جدید آیفون مدل سال ۲۰۱۹ میلادی به بعد مورد استفاده قرار بگیرد.
 
دوربین سه بعدی آیفون

بر اساس گزارش وب سایت اپل اینسایدر، دوربین‌های عکاسی به کار رفته در گوشی‌های هوشمند همواره از دوربین های حرفه ای عکاسی عقب‌تر هستند ولی سونی قصد دارد با توسعه تکنولوژی جدید ماژول‌های دوربین سه بعدی امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌تری را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان بیاورد تا نظر و رضایت علاقمندان به عکاسی را نیز به سمت و سوی خود جلب کند.

کارشناسان همچنین پیش‌بینی کرده‌اند در صورتی که اپل با سونی وارد همکاری شود و این فناوری جدید را در گوشی‌های جدید آیفون مدل ۲۰۱۹ خود به کار بگیرد، کاربران و علاقمندان به عکاسی استقبال بی‌نظیری از این محصولات کرده و میزان فروش اپل را نیز تحت تاثیر قرار خواهد کرد.
کد مطلب: 55156
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام