کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دردسرهای تمام نشدنی هواوی؛ این‌بار در انگلیس!

8 دی 1397 ساعت 9:02

ایتنا - دولت انگلیس اعلام کرده که استفاده از کیت‌ها و تجهیزات مخابراتی هواوی توسط پلیس و نیروهای امدادی این کشور ممنوع است و باید تولیدات کشورهای دیگری جایگزین آنها شود.




بریتیش تله کام بزرگترین شرکت مخابراتی انگلیس این خبررا تایید کرده و افزوده که تصمیم گرفته استفاده از تولیدات هواوی را در شبکه‌های تلفن همراه نسل سوم و نسل چهارم خود متوقف کند.

پیش از این اعلام شده بود که حذف سخت افزارهای مخابراتی هواوی از شبکه خدمات اضطراری هواوی هزینه‌ای 2.3 میلیارد پوندی را برای بازسازی آن تحمیل خواهد کرد. قرار است این کار به شرکت بریتیش تله کام واگذار شود و همین مساله باعث تاخیر در اجرای طرح مذکور می‌گردد.

به گزارش ایتنا از فارس، شبکه یادشده که اعلام خطر و اطلاع رسانی در مورد شرایط اضطراری را در انگلیس تسهیل می کند، قرار بود تا پایان سال 2019 تکمیل شود. اما با کنار گذاشتن هواوی و ضرورت جایگزینی تجهیزات تولیدی آن به نظر می‌رسد این هدف در زمان پیش‌بینی شده محقق نمی‌شود.

شبکه مذکور بعد از تکمیل به پلیس، آتش نشانی، آمبولانس‌ها و غیره امکان خواهد داد به طور ایمن و تضمین شده به شبکه مخابراتی نسل چهارم باکیفیت دسترسی یابند. شبکه یادشده حتی در نقاط روستایی و دورافتاده هم در دسترس است.


کد مطلب: 55148

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55148/دردسرهای-تمام-نشدنی-هواوی-این-بار-انگلیس

ايتنا
  https://www.itna.ir