۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۶

وزیر ارتباطات طرح «بسته‌های اینترنتی بدون اینستاگرام» را اصلاح کرد

ایتنا - وزیر ارتباطات از اصلاح دستورالعمل فروش بسته های اینترنت بدون اینستاگرام که هفته گذشته به اپراتورهای ارتباطی ابلاغ شده بود خبر داد.
وزیر ارتباطات طرح «بسته‌های اینترنتی بدون اینستاگرام» را اصلاح کرد

هفته گذشته نامه‌ای از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به اپراتورهای ارتباطی ارسال شد که «با توجه به ضرورت صیانت از فرهنگ ایرانی اسلامی، حفاظت از حریم خانواده ها و حمایت از محتوای داخلی، با قید فوریت ترتیبی اتخاذ کنند تا بسته‌ها و طرح‌های فروش اینترنت بدون امکان اتصال و استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام تهیه و در لیست بسته‌های فروش اپراتورها قرار گیرد.»

این نامه با امضای حسین فلاح جوشقانی رئیس رگولاتوری و معاون وزیر ارتباطات به شرکت مخابرات، اپراتورهای مجازی موبایل، دارندگان پروانه اینترنت ثابت (FCP، SERVCO و FWA ) و اپراتورهای موبایل ابلاغ شده است.

در این زمینه محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توئیتر نوشت: در جلسه‌ای که با متخصصان بخش ارتباطات داشتم، نظرشان براین بود که این ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عملا بی فایده است.
وی تاکید کرد: چرا که اولا باعث ترویج بیشتر فیلترشکن‌ها می‌شود، ثانیا هدف از طریق ترویج نرم‌افزارهای مدیریت والدین بهتر محقق می‌شود.
وزیر ارتباطات افزود: نظر درستی بود و لازم است این ابلاغیه اصلاح شود.

پیش از این جمال هادیان زواره سخنگوی وزارت ارتباطات به مهر گفت: بخشنامه‌های متعددی از سوی مرکز ملی فضای مجازی به وزارت ارتباطات ابلاغ می‌شود که یکی از بندهای یکی از بخشنامه‌ها، به تقاضای مردمی برای فروش بسته‌های اینترنت بدون امکان استفاده از اینستاگرام مربوط می‌شود. در این نامه از اپراتورها خواسته شده که اگر خانواده‌ها بسته اینترنتی بدون اینستاگرام بخواهند، امکانش فراهم باشد.
کد مطلب: 55139
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام