کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی‌هایی که به واسطه قاچاق قطع شده باشند دوباره وصل نمی‌شوند

1 دی 1397 ساعت 10:03

ایتنا - سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: هیچ گوشی‌ تلفن همراه که به واسطه تشخیص قاچاق، قطع شده باشد، تحت هیچ عنوانی دوباره وصل نمی‌شود.



حمیدرضا دهقانی‌نیا  در مورد برخی صحبت‌ها مبنی بر تلاش عده‌ای برای وصل کردن گوشی‌های قطع شده در طرح رجیستری، گفت: هیچ گوشی تلفن همراه که به واسطه تشخیص قاچاق، قطع شده باشد،‌ تحت هیچ عنوانی دوباره وصل نمی‌شود.

وی افزود: در طرح رجیستری و ثبت مشخصات فنی گوشی تلفن همراه برنامه‌های فناوری و هماهنگی با کمک گمرک و سازمان تنظیم مقررات رادیویی اجرا می‌شود.
وی همچنین در مورد مرحله دوم اجرای رجیستری، گفت: سه‌شنبه هفته قبل، جلسه هماهنگی انجام شد و تا دو هفته دیگر مرحله دوم رجیستری اجرا می‌شود.

به گزارش ایتنا از فارس، به گفته سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وزارت صنعت نقش مهمی در شناسایی کالاهای وارداتی دارد.
دهقانی‌نیا افزود: کالاهایی که به صورت رسمی و از طریق گمرکات وارد کشور شده باشد، ثبت مشخصات شده و شناسه کالا دریافت می‌کنند.

وی افزود: در این مرحله 4 کالای «تبلت سیمکارت‌خور، ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور، بارکد اسکنر بر پایه سیمکارت و مبدل سیار به تلفن ثابت سیمکارت‌خور» مشمول طرح رجیستری و ثبت مشخصات قرار می‌گیرند.


کد مطلب: 55120

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55120/گوشی-هایی-واسطه-قاچاق-قطع-شده-باشند-دوباره-وصل-نمی-شوند

ايتنا
  https://www.itna.ir