۲
plusresetminus
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳

نقش استفاده از نرم افزار CRM در افزایش فروش، معرفی ویژگی های SarvCRM

نرم افزار CRM ابزاری برای کمک به کسب و کارها در حوزه ارتباط با مشتریان است. این سیستم به مدیران و کارشناسان کمک می کند تا با دسترسی سریعتر به اطلاعات و سوابق مشتریانشان رابطه بهتری با آنان شکل داده و بتوانند در نهایت درآمد سازمان را افزایش دهند.
نقش استفاده از نرم افزار CRM در افزایش فروش، معرفی ویژگی های SarvCRM
------------------- رپرتاژ آگهی ----------------------


چگونه می توانید نرخ جذب مشتریان جدیدتان را افزایش دهید؟ چگونه مطمئن می شوید که مشتریان فعلی همچنان با شما باقی خواهند ماند؟ چه راهکاری برای بهبود درآمد کسب و کارتان دارید؟
درصورتی که دغدغه فوق را دارید، پیشنهاد می کنم با ما در خواندن این مقاله همراه شوید.

آشنایی با نرم افزار CRM؟
نرم افزار CRM ابزاری برای کمک به کسب و کارها در حوزه ارتباط با مشتریان است. این سیستم به مدیران و کارشناسان کمک می کند تا با دسترسی سریعتر به اطلاعات و سوابق مشتریانشان رابطه بهتری با آنان شکل داده و بتوانند در نهایت درآمد سازمان را افزایش دهند.
طی سال های اخیر در کشور ما نیز استفاده از نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری رشد بسیاری داشته زیرا هر روز سازمان های بیشتری به این نکته پی می برند که مشتری مهمترین رکن کسب و کارشان است و برای جذب، نگهداری و توسعه ارتباط با آنها باید بهتر عمل کنند.
بنابراین سرمایه گذاری بر روی نرم افزار CRM با هدف بهبود ارتباط با مشتری و در نتیجه بالا بردن درآمد سازمان یکی از مهم ترین تصمیماتی است که سازمان های امروزی اتخاذ می نمایند.
برای آشنایی بیشتر با مفهوم سی آر ام می توانید لینک CRM چیست را مشاهده نمایید.

سی آر ام ابزاری برای سبقت گرفتن از رقبا
پیشترها، نگاه به نرم افزار CRM در سازمان ها یک ابزار نمایشی و تشریفاتی یود و در مواردی تنها شبیه به یک دفتر تلفن از آن استفاده می شد. اما امروزه نرم افزار سی آر ام به عنوان یک ابزار کارآمد برای افزایش بهره وری شرکت و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مشتریان شناخته می شود که هر شرکت استفاده از آن را هدفمند آغاز می کند.
شما نیز برای ورود به عرصه رقابت با شرکت های پیشرو در صنعت خود باید ابزاری مناسب استفاده نمایید تا به کمک آن بتوانید با افزایش میزان رضایت مشتریان فعلی، نرخ جذب مشتریان بالقوه و در کنار آنها بهره وری تیم های سازمان خود، به اهداف خود دست یابید. در ادامه این متن تلاش می کنیم برخی قابلیت های SarvCRM را که به صورت پردازش ابری ارائه می گردد به شما معرفی کنیم تا مشاهده نمایید که با استفاده از این ابزار چگونه می توانید به اهداف خود دست یابید.

ایجاد بانک اطلاعاتی کامل مشتریان
با ثبت فروش های درجریان، جلسات، تماس ها و وظایف مرتبط با آنها و خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارشناسان در نرم افزار سی آر ام در زمانی که در حال پیش برد فرایند فروش و خدمت رسانی به مشتری هستند، تمامی افراد تیم های شما بر اساس سطوح دسترسی خود می توانند سوابق ارتباطی با مشتریان را مشاهده نموده، از تاریخچه ارتباطی با وی مطلع شده و در موارد لزوم فعالیت های مرتبط را ادامه دهند.
 
افزایش اثربخشی تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل
تمامی شركت ها تلاش می كنند تا هرچه بیشتر مشتریان بالقوه ای که با آنها ارتباط می گیرند را به فروش موفق تبدبل کنند. SarvCRM به شما کمک می کند تا مراحلی که برای موفق شدن یک فروش لازم است را تعریف کرده و بر اساس آن فرایند فروش را مدیریت کنید.
به این ترتیب پیگیری هایی که باید در قبال مشتریان انجام شود و فعالیت های مرتبط با فروش در زمان مربوطه به فروشندگان یادآوری می شود و مدیران نیز می توانند همواره گزارشات مربوط به مسیر هر فروش را دریافت نمایند.
 
فراموش نشدن پیگیری ها با مشتریان
در SarvCRM می توانیم هر مرحله از ارتباط با مشتری برنامه ریزی کنیم که در آینده چه کاری باید برای وی انجام شود و هر صبح کارهای مربوط به مشتریان که در آن روز باید انجام شود را مرور کرده و برای موارد مهم یادآوری هایی در نرم افزار، گوشی هوشمند خود و یا بصورت پیامک و ایمیل دریافت کنیم.
در صورت استفاده از این امکانات دیگر نباید فروشی را به دلیل عدم پیگیری به موقع از دست داده و یا مشتری را به دلیل اینکه کار وی را به موقع پیگیری نکرده ایم ناراضی کنیم.

بالا بردن بهره وری با اتوماتیک سازی فعالیت های تکراری
در طول فرایند فروش و ارائه خدمات بسیاری فعالیت ها برای تمامی مشتریان تکرار خواهد شد، این فعالیت های تکرار شونده را می توان در گردش های کاری برنامه ریزی نمود تا این فعالیت ها بصورت اتوماتیک در SarvCRM ایجاد شده و زمان کمتری از از تیم های داخلی گرفته شود. برای مثال می توان برای شرکت هایی که در مناقصات شرکت می کنند زمانی که فروش وارد مرحله ارائه پیشنهاد فنی شد بصورت اتوماتیک وظیفه ای برای مسئول مربوطه ایجاد شود و یا همزمان با ارسال یک پیش فاکتور، اطلاع رسانی به مشتری را از طریق ایمیل یا SMS  بصورت اتوماتیک انجام دهیم.

کمک به مدیریت فروش های در جریان
SarvCRM نمایی کامل از کل فروش های در دست و در جریان به شما نشان می دهد که به شما این امکان را می دهد در کوتاه ترین زمان ممکن از وضعیت تمامی فروش ها، حجم فروش های جریان، فعالیت های تعیین شده برای قدم بعد و بسیاری از اطلاعات دیگر مطلع شوید و به سرعت بتوانید اقداماتی که کمک می کند فروش با موفقیت به اتمام برساند را برنامه ریزی نمایید.
 
 
ارائه خدمات پشتیبانی حرفه ای به مشتریان
با ویژگی ها و امکانات بخش سرویس های SarvCRM، هر کسب و کار کوچکی می تواند خدمات پشتیانی مورد نیاز مشتری خود را به صورت کاملا حرفه ای به او ارائه دهد. با طیفی گسترده از ویژگی ها، گردش کارها و گزارش ها، کسب و کارهای کوچک و متوسط می تواند به راحتی فرایند پشتیبانی مشتریان خود را مدیریت و گزارش های مورد نیاز را استخراج کنند. با ارائه خدمات حرفه ای متناسب با نیاز مشتریان می توانید آنها را برای مدت طولانی تر به محصولات و خدمات خود وفادار نمایید. همچنین  برای ارتباط بهتر، پورتال مشتریانتان را در اختیارشان قرار دهید تا کار را برای آنها آسان تر کنید.
 
 

شناخت بیشتر امکانات SarvCRM با استفاده آزمایشی
برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و امکانات SarvCRM می توانید به وب سایت SarvCRM مراجعه نموده و با ثبت نام استفاده آزمایشی و رایگان از نرم افزار سی آر ام سرونو برای مدت یک ماه را آغاز نمایید. همچنین می توانید با شماره 22011585 021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما با توجه به نیازهایی که در کسب و کارتان دارید شما را راهنمایی نمایند.
 
منبع : ویرلن
 
کد مطلب: 55071
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام