۰
plusresetminus
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵

مایکروسافت تیمز در رقابت برای تبدیل شدن به اپ برتر چت بیزینیس تا سال 2020 است

ایتنا - صعود سریع Teams احتمالا به علت این است که یک افزونه رایگان به آفیس 365، به عنوان بسته نرم‌افزاری پیشتاز در حوزه سازمانی، است.
مایکروسافت تیمز در رقابت برای تبدیل شدن به اپ برتر چت بیزینیس تا سال 2020 است
مایکروسافت تیمز در رقابت برای تبدیل شدن به اپل برتر چت بیزینیس تا سال 2020 است.
تحقیق انجام شده توسط Spiceworks نشان می‌دهد که حرکت شش ماه پیش مایکروسافت برای ارائه نسخه رایگان از Teams برای رقابت با Slack با استقبال چشمگیر کاربران مواجه شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ZDNet، شاید این خبر برای مایکروسافت، که اخیرا موفق شد لقب اپ بیزینیس دارای سریع‌ترین رشد را برای Teams کسب نماید، غیرمنتظره نباشد.
این اپ در ماه سپتامبر (شهریور) توسط 329 هزار سازمان در نقاط مختلف جهان مورد استفاده قرار گرفت، که نسبت به رقم 200 هزار نفره ماه مه (اردیبهشت) افزایش ویژه‌ای داشته است.
 
مایکروسافت در نوامبر 2016 از این اپ بیزینس رونمایی کرد. بنا بر گزارش Spiceworks، استفاده از Teams از سه درصد سازمانها در سال 2016 به 21 درصد در حال حاضر افزایش یافته است.
 
اسلک، که این فضا را تعریف کرده بود، نیز شاهد رشد بوده است ولی سهم آن از بازار تنها 15 درصد است، که نسبت به 13 درصد سال 2016 افزایش نشان می‌دهد.
 


آنگونه که Spiceworks خاطرنشان نموده است، صعود سریع Teams احتمالا به علت این است که یک افزونه رایگان به آفیس 365، به عنوان بسته نرم‌افزاری پیشتاز در حوزه سازمانی، است.
 
سهام هنگ‌اوتس گوگل از 16 درصد در سال 2017 به 11 درصد کسب و کارهای امروز کاهش یافته است. اوضاع برای Workplace فیسبوک حتی از این هم بدتر بوده و تنها یک درصد از سازمانها از آن برای همکاری اداری استفاده کرده‌اند.
 
با این حال، بر اساس داده‌های Spiceworks، استفاده از هنگ‌اوتس گوگل در میان کسب و کارهای بزرگ از 11 درصد در سال 2016 به 18 درصد فعلی افزایش یافته است. حدس Spiceworks این است که قابلیت ویدئوکنفرانس Hangouts عامل محرکه‌ای برای استفاده بیشتر از آن بوده، و تعداد مشتریان G Suite نیز افزایش یافته است.
 
اپ Skype for Business با فاصله زیادی نسبت به رقبایش پیشتاز است و در حال حاضر 44 درصد از سازمانها از آن استفاده می‌کنند، که نشانگر افزایش 36 درصدی نسبت به دو سال پیش است. با این حال، این رقم ممکن است در آینده تغییر کند چرا که مایکروسافت در تلاش است تا کاربران Skype for Business سنتی را به سمت Teams سوق دهد.
 
بنا بر پیش‌بینی Spiceworks، «تعداد کاربران Teams دو سال دیگر دو برابر کاربران Slack می‌شود.»
 
کد مطلب: 55047
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام