۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱

مزایای خرید دستگاه لیزر الکس دایود (alex – diode)

این تکنولوژی با ساطع کردن انرژی لیزر با طول موج­های 808 و 755 نانومتر حیطه­‌ی عمق نفوذ بسیار بالایی را در لایه‌­های زیرین پوست جهت از بین بردن سلول­های فولیکول مو به عنوان سلول­های بنیادین رشد مو، ایجاد می­کند.
مزایای خرید دستگاه لیزر الکس دایود (alex – diode)
-------------------- رپرتاژ آگهی -------------------


گستردگی انواع تجهیزات لیزر مو زائد ما را بر آن داشته است که در مورد چگونگی عملکرد و همچنین مزایای هر کدام نسبت به دیگر دستگاه­های مشابه مطالبی را ارائه کنیم تا مخاطبان و افرادی که قصد خرید یا حتی استفاده از هر کدام از این سیستم­های فوق را دارند با آگاهی کامل اقدام به هر عملی نمایند.

در این مطلب اختصاراً به بررسی دستگاه لیزر الکس دایود (alex – diode) و مزایای آن خواهیم پرداخت.

لیزر الکس دایود (alex – diode) در زمره‌­ی نوین‌­ترین تکنولوژی­های حوزه‌­ی تجهیزات پزشکی زیبایی قرار می­گیرد که تا کنون در فرآیند موزدائی از آن بهره برده می­شود.
این تکنولوژی با ساطع کردن انرژی لیزر با طول موج­های 808 و 755 نانومتر حیطه­‌ی عمق نفوذ بسیار بالایی را در لایه‌­های زیرین پوست جهت از بین بردن سلول­های فولیکول مو به عنوان سلول­های بنیادین رشد مو، ایجاد می­کند. این سطح از عمق نفوذ برای رفع دائمی موهای زائد بسیار موثر واقع می­شود و بدن آسیب زدن به سلول­های مجاور و یا بافت­های سطحی، دقیقاً بر روی نقطه­‌ی هدف تمرکز کرده  و آن را از بین می­برد.

سطح نفوذ بسیار بالای این دستگاه که به علت تابش لیزر تا عمق 808 نانومتر نیز می­رسد قطعاً نیازمند انرژی بالایی می­باشد و این شائبه پیش می­آید که آیا تابش این لیزر پرتوان به سطح پوست آسیب یا عارضه­‌ای را وارد می­کند؟
پاسخ این سوال در مورد دستگاه لیزر الکس دایود (alex – diode) منفی می­باشد، این دستگاه از سامانه خنک کننده­‌ی بسیار پر قدرتی بهره می­برد که کاربر نه تنها احساس درد و سوزش نخواهد داشت بلکه از هیچ گونه عارضه‌­ی پوستی و تبعات پس از استفاده از آن نباید نگران بود؛ در نتیجه استفاده از این دستگاه جزء امن­ترین و مطمئن­ترین روش­های حذف موهای زائد می­باشد.

علاوه بر مزایای فوق می­توان به این نکته اشاره کرد که با استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود (alex – diode) سرعت کلاژن سازی پوست افزایش چشمگیری پیدا می­کند که در جوان­سازی پوست و همچنین ماندگاری طراوت پوست در مدت زمان طولانی کمک شایانی خواهد کرد.
در طول درمان با این دستگاه انرژی لیزر پس از اصابت به نقاط هدف خود، یعنی فولیکول­های مو  و جذب در کلروفرم ملانین و نفوذ درون لایه­‌های اپیدرم به انرژی گرمایی تبدیل شده و با حرارت ناشی از این تبدیل انرژی ریشه­‌ی مو های زائد را به صورت دائمی از بین برده و قدرت بازگشت را نخواهد داشت.
در طول درمان توسط این دستگاه ضایعات پوستی ناشی از رنگدانه‌­ها از بین رفته و سطح پوستی شفاف و لطیف را به ارمغان می­آورد. علاوه بر این از ضایعات عروقی نیز به طور موثر می­توانید رهایی پیدا کنید.
نکات ایمنی و استانداردهای لازم در سطوح مختلف برای حفاظت از بیمار و پزشک در حین استفاده از دستگاه به صورت جدی در لیزر الکس دایود (alex – diode) رعایت شده تا هر دو با اطمینان خاطر از این سیستم برای کاربردهایی چون رفع دائمی موهای زائد، رفع ضایعات مربوط به رنگدانه های پوستی، رفع ضایعات عروقی و ... استفاده کنند.

خرید لیزر الکس دایود (alex – diode) مانند سایر دستگاه­های این حوزه باید با دقت تمام صورت گیرد، از این رو که با توجه به گستردگی تجهیزات پزشکی زیبایی در بازار نمونه‌­های غیراستاندارد بسیاری نیز یافت می­شوند که می­توانند عوارض جبران ناپذیر بسیاری را برای هر دو طرف استفاده کننده، یعنی پزشک یا بیمار به وجود آورند.

قیمت دستگاه لیزر الکس دایود  (alex – diode) از دیگر مواردی است که حین خرید دستگاه الکس دایود باید به آن توجه شود، قطعاً اگر این دستگاه را از مراجع و مراکز معتبر عرضه کننده تهیه نمایید هم می­توانید از صحت کیفیت خرید محصول خود اطمینان حاصل کنید و هم با قیمتی مناسب این دستگاه را در اختیار داشته باشید.
علاوه بر این از خدمات پس از فروش و پشتیبانی­های لازم بهره مند می­گردید که قطعاً در طول استفاده از این نوع محصولات به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد؛  در نتیجه مراکزی که سریع­ترین، دقیق­ترین و بهترین پشتیبانی را در این حوزه ارائه می­دهند را انتخاب کنید تا در صورت بروز هر گونه سوال و یا مشکل احتمالی بتوانید در سریع­ترین زمان ممکن به بهترین خدمات دست پیدا کنید و حتی از آموزش های لازم در هر سطحی از نیاز خود بهره مند شوید.

شرکت طاهر تاج پارس به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده دستگاه­های لیزر زیبایی و درمانی در کشور با به کارگیری متخصصان و کارشناسان حرفه­ای داخلی در حوزه لیزر و مهندسی پزشکی و استفاده از بروزترین تکنولوژی­های به کارگرفته شده در زمینه لیزر­های زیبایی و درمانی با اخذ تمامی گواهی نامه‌­های معتبر داخلی، ضمانت استفاده از دستگاه لیزر دایود آلما را بر عهده دارد.

ایمنی و آرامش دو عنصر مهم در استفاده از خدمات درمانی زیبایی محسوب می­شوند.
تیم خدمات پس از فروش شرکت طاهر تاج پارس با کادری مجرب و حرفه­ای در کوتاه­ترین زمان آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی شما هستند.
لطفاً قبل از خرید با کارشناسان شرکت طاهرتاج پارس مشورت کنید.

جهت کسب هر گونه اطلاعات و مشاوره در این زمینه به صورت رایگان با شماره­‌های ذیل تماس حاصل فرمایید:
تلفن دفتر مرکزی: 88992017-021
جناب آقای مهندس محمدی : 09123438399
سرکار خانم مهندس عابدینی: 09123438253
وب سایت : platinumttp.com





 
کد مطلب: 55036
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام