۱
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۴

جذب مشتری را به گوگل بسپارید!

شما می توانید با قرار دادن تبلیغات کسب و کار خود در سایت گوگل و همچنین دیگر سایت های پربازدید و همکار گوگل ، بیشترین تعداد مخاطب را به سمت خود جذب نمایید.
جذب مشتری را به گوگل بسپارید!
------------------------ رپرتاژ آگهی ----------------------


شرایط اقتصادی جامعه به سمتی حرکت کرده است که متأسفانه برخی از کسب و کارها رونق گذشته خود را ندارند و مشتریان بسیاری را از دست داده اند.
در صورتیکه شما نیز با این مشکل مواجه شده اید و بدنبال راه حل مناسب برای تزریق مجدد اکسیژن در فضای کسب و کار خود هستید یا رونق یافتن دوباره ی فعالیت اقتصادی به دغدغه اصلی شما تبدیل شده است ، با ما همراه باشید تا راه حلی شبیه به معجزه را به شما معرفی کنیم.

با توجه به اینکه در هر موضوع کسب و کاری عموماً رقابت بالایی برای پیروز شدن وجود دارد، مفید بودن تبلیغات و اثرگذاری آن بر روی موفق بودن یک برند، بر هیچ شخصی پوشیده نیست.
اما بهترین راه تبلیغاتی برای هر کسب و کار کدام است؟ در کدام یک از روشهای تبلیغاتی میزان هدررفت هزینه آن بسیار پایین است و کدامیک از روشهای موجود کاربران هدف را به شما نزدیکتر می کنند؟

تبلیغ در گوگل، یکی از راه های پر کاربرد تبلیغات در جهان امروزی می باشد. شما می توانید با قرار دادن تبلیغات کسب و کار خود در سایت گوگل و همچنین دیگر سایت های پربازدید و همکار گوگل ، بیشترین تعداد مخاطب را به سمت خود جذب نمایید. مطمئناً سایت گوگل، یکی از موتورهای جستجوگر پر طرفدار در جهان می باشد. پس قرار دادن تبلیغات در این موتور جستجوگر، یکی از راه های پرکاربرد برای جذب مشتری می باشد.

تبلیغات در گوگل یکی از سرویس های پر طرفدار شرکت گوگل می باشد، که در سالهای اخیر و با توجه به نیاز جامعه به ارائه تبلیغات در اینترنت، به وجود آمده است. موتورهای جستجوگر، یکی از راه های برطرف کردن نیازهای کاربران در فضای اینترنت می باشند. موقعی که یک مخاطب به دنبال یک محصول یا سرویس می گردد، از یک موتور جستجوگر پیشرفته و جامع مانند گوگل استفاده می کند ، بنابراین قرارگرفتن سایت شما در صفحات و لینک های اول گوگل می تواند این امکان را برای شما فراهم کند که با سرعت بیشتری پیشرفت کنید.

شانس اینکه محصولات و سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، به مواردی بستگی دارد که حتماً باید در زمان طراحی وب سایت این نکات را در نظر بگیرید. این فاکتورها به عنوان فاکتورهای سئو سایت در میان مدیران سایت ها شناخته شده است. شما باید سایت خود را به نحوی طراحی نمایید، که بیشترین بازدید را توسط مخاطبان خود کسب نمایید. سپس موتور جستجوگر گوگل، بر اساس پارامترهایی مانند سرعت سایت ، محتوای مناسب و مفید ، نرخ کلیک (میزان بازدید از سایت شما در یک بازه زمانی) و نرخ پرش (میزان ماندگاری کاربران در سایت شما) و... سایت شما را رتبه بندی می کنند و براساس آن رتبه بندی سایت را در ابتدای نتایج جستجو قرار می دهد. 

رعایت تمامی این فاکتورهای سئو سایت و کسب رضایت کاربر و گوگل در کوتاه مدت امری بسیار سخت و پر هزینه و گاهاً غیرممکن است ، به علاوه اینکه این فاکتورها توسط گوگل به صورت مداوم در حال به روزرسانی هستند ، بنابراین برای قرارگیری مداوم در صفحات و لینک های ابتدایی گوگل می بایست دائماً سایت خود را چه از نظر فنی و چه از نظر محتوایی به روز نگه دارید.
قرارگرفتن سایت در لینک های اول گوگل با توجه به موارد مذکور برای بسیاری از کسب و کارها ممکن است که غیرممکن باشد زیرا این کسب و کارها سرمایه کافی برای سئو و بهینه سازی سایت را ندارند و یا با توجه به استراتژی خود ، وقت کافی در اختیار ندارند که به سئوی سایت خود بپردازند.
اما جای نگرانی نیست و شما می توانید با پرداخت هزینه، سایت خود را در صفحات و لینک های اول جستجوی گوگل ، قرار دهید. گوگل ادز یکی از راه های پرکاربرد جهت انجام تبلیغ اینترنتی می باشد که از طرف اکثر کارفرمایان، مورد استفاده قرار می گیرد.

دلایل استفاده از تبلیغ در گوگل
شاید برای بسیاری از افراد، سوال مبهمی در ذهنشان وجود داشته باشد. چرا باید از تبلیغات در گوگل استفاده کنیم؟ اگر شما هم از این دسته افراد می باشید، پس موارد زیر را با دقت مطالعه کنید تا به پاسخ سوال خود برسید.
-    رقابتی که در دنیای امروزی بین کسب و کارهای مختلف وجود دارد، باعث به وجود آمدن فضای رقابتی بسیار سنگین در مبحث تبلیغات شده است.
-    اکثر تبلیغات باید در معرض دید افراد و در مکانهای پرتردد قرار بگیرند. در فضای اینترنت، هیچ مکانی مناسب تر از موتورهای جستجوگر و به خصوص گوگل وجود ندارد. پس چه بهتر که با استفاده از تبلیغ در گوگل، به یک موتور جستجوگر پرکاربرد متصل شوید و کاربران گوگل را به سمت سایت خود هدایت کنید.
-    هزینه ای که بابت تبلیغات در سایت های گوناگون (تبلیغات کلیکی در سایت های دیگر) در نظر می گیرید، تا حد قابل ملاحظه ای، از دست می رود. زیرا آن سایت ها همیشه در دسترس نمی باشند و شاید مخاطبان کم و ثابتی داشته باشند. در صورتی که تبلیغ در گوگل، این تضمین را به شما می دهد که اگر شخصی به دنبال کلمه کلیدی مشخصی بگردد، حتماً تبلیغات شما برای آن شخص نمایان شود و تبلیغ شما به نحوی توسط گوگل به کاربر نمایش داده می شود که بسیاری از افراد تبلیغاتی بودن آن را تشخیص نمی دهند.
-    انجام تبلیغات در فضای واقعی، نیازمند صرف وقت و هزینه های زیادی می باشد که با انجام همین تبلیغات در اینترنت، تا حد قابل توجهی در هزینه و وقت صرفه جویی می شود. حال چه بهتر که از یک موتور جستجوگر معروف مانند گوگل برای ارائه تبلیغات استفاده شود.

نحوه انجام تبلیغ در گوگل
یکی دیگر از دغدغه های افرادیکه به دنبال استفاده از این سرویس هستند، دانستن نحوه انجام تبلیغات گوگل می باشد. شرکت های مختلفی وجود دارند که شما را در زمینه انجام تبلیغات در گوگل، راهنمایی می کنند. شما می توانید با ساخت یک اکانت در گوگل ادز، نسبت به ارائه تبلیغات در گوگل اقدام نمایید. اما نکته حائز اهمیت، پرداخت ارزی به گوگل ، مدیریت این اکانت و پشتیبانی از تبلیغات می باشد. پرداخت هزینه های اکانت به صورت ارزی به گوگل یکی از مشکلات اصلی کاربران ایرانی برای استفاده از این سرویس است و به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح میدهند از شرکت های همکار گوگل استفاده کنند زیرا ممکن است به علت مشکوک شدن گوگل به حساب و پرداخت ارزی انجام شده توسط شما ، آن اکانت را مسدود نماید. پس از اینکه مشکل پرداخت ارزی را حل نمودید، باید به نحوی کلمات کلیدی و تبلیغات خود را مدیریت نمایید، که بیشترین شانس نمایش برای کاربران را داشته باشید و همچنین کمترین هزینه را در مقایسه با رقبای خود به گوگل بپردازید. اگر موفق به انجام این فرآیند نشوید، مطمئناً هزینه و وقت خود را از دست خواهید داد. پس پیشنهاد می شود که حتماً با دریافت مشاوره از شرکت های ارائه دهنده گوگل ادز فرآیند تبلیغ در گوگل را انجام دهید.

رتبه بندی تبلیغات گوگل ادز
نکته جالب در گوگل ادز ، رتبه بندی آنها توسط گوگل می باشد. گوگل تبلیغات را توسط پارامترهایی مانند هزینه هر کلمه کلیدی، نرخ کلیک بر روی تبلیغ ، نمره کیفیت تبلیغ ، کیفیت ومحتوای سایت و... رتبه بندی می نماید و بر اساس این رتبه بندی، تبلیغات شما در سایت گوگل در کنار تبلیغات رقبای شما نمایش داده می شود. مسلماً به هر میزان که تبلیغ و سایت شما از دید گوگل کیفیت مناسبتری داشته باشد، شانس بیشتری را برای نمایش تبلیغات خود در لینک های اول گوگل به وجود خواهید آورد. نکته حائز اهمیت دیگر ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط برای تبلیغات است که باعث افزایش بازدید از سایت و نمایش تبلیغ به کاربران هدف می شود. 

در نظر داشته باشید که به میزان ارائه تبلیغات شما در سایت گوگل و بهینه انجام شدن تبلیغ، می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت سایت خود فراخوانید و این بازدیدکنندگان می توانند به بهترین مشتریان شما تبدیل شوند. البته اگر شما در سایتتان محصولات بی کیفیت یا محتوای بی کیفیت را ارائه می دهید، سبب خواهد شد که هزینه تبلیغات در گوگل را از دست دهید  و به زودی مشتریان شما به صورت فاجعه وار از دست می روند. بنابراین بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای تبلیغ در گوگل با یک شرکت همکار گوگل که سرویس تبلیغ در گوگل را ارائه می دهد مشورت نمایید.
 
کد مطلب: 55035
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام