کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هوشمندسازی مدیریت مرکز تماس با ماهان ویپ

19 آذر 1397 ساعت 10:00

امروزه برای ارتباطات تلفنی یک سازمان از تکنولوژیVoIP (Voice over IP) استفاده می‌شود. از دلایل محبوبیت این تکنولوژی نداشتن محدودیت جغرافیایی و جلوگیری از هزینه‌های هنگفت سیستم‌های ارتباطی نسل قدیم (سانترال) است.


----------------- رپرتاژ آگهی ------------------


درگذشته مدیریت ارتباطات تلفنی، در ایران حضور پررنگی نداشت و فقط PBX با برند پاناسونیک، که بیشتر آن را با نام سانترال می‌شناسیم، شناخته شده بود.  
امروزه برای ارتباطات تلفنی یک سازمان از تکنولوژیVoIP (Voice over IP) استفاده می‌شود. از دلایل محبوبیت این تکنولوژی نداشتن محدودیت جغرافیایی و جلوگیری از هزینه‌های هنگفت سیستم‌های ارتباطی نسل قدیم (سانترال) است.

مدیریت ارتباطات تلفنی جدید که بر بستر شبکه هستند با عنوان IP PBX شناخته می‌شوند؛ چند نمونه از این نرم‌افزارها عبارتند از: 
•    الستیکس - Elastix
•    ایزابل - Issabel
•    فری پی بی ایکس - Free PBX
به دلیل بومی نبودن این نرم افزارها، افرادی که سعی در پشتیبانی از آن‌ها دارند با مشکلات زیادی مواجه هستند. بدون تردید نداشتن پشتیبانی این نرم‌افزارها موجب نارضایتی استفاده‌کنند‌گان شده است.

آشنایی با نرم افزار مدیریت مرکز تماس ماهان‌ویپ 
ماهان‌ویپ با توسعه یک نرم‌افزار بومی‌سازی شده‌، توانسته نیازهای مشتریان خود را در حوزه ارتباطات تلفنی (IP PBX) برطرف کند. این نرم‌افزار با امکانات پیشرفته‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به سهولت در انجام کار ایشان کمک کرده است. گفتنی است نرم‌افزار ماهان‌ویپ با گسترش فعالیت‌ سازمان‌ها، قابل ارتقا و توسعه بوده و از پشتیبانی سطح پیشرفته‌ نیز برخوردار است. به‌روزرسانی این نرم‌افزار موجب افزودن قابلیت‌های جدید و رفع ایرادات در سریع‌ترین زمان ممکن می‌شود. 
در ادامه به بررسی برخی از افزونه‌های نرم افزار مدیریت مرکزتماس ماهان ویپ پرداخته شده است.

شنود و ضبط مکالمه
معمولاً مدیران و سرپرست‌های مراکز تماس، از ویژگی شنود و ضبط مکالمات به‌عنوان راهکاری جهت بالابردن سطح کیفیت پاسخگویی و امور آموزشی پرسنل جدید استفاده می‌کنند. همچنین با استفاده از امکان ضبط مکالمه ورودی، داخلی و خروجی می‌توان به پیگیری و بررسی نارضایتی مشتری‌های سازمان پرداخت و نیاز مشتریان را مرتفع کرد.

ارتباط با سایر نرم‌افزارها 
شما می‌توانید برای یکپارچگی بیشتر نرم‌افزارهای خود مانند CRM و غیره، از API  این نرم‌افزار استفاده کنید.

منوی صوتی پیشرفته (یک ویژگی برای حرفه‌ای‌ها)
شما می‌توانید بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، از تعداد تماس‌های تکراری کم کنید. تنها کافی‌ست ابزارها را در مسیر مشخص قرار دهید. این ابزارها می‌توانند یک API از نرم‌افزار شما را فرا بخوانند، یک یا چند شرط را بررسی کنند و غیره. در افزونه منوی صوتی پیشرفته امکان استفاده از وب‌سرویس‌های نرم‌افزارهای دیگر وجود دارد. با استفاده از این افزونه می‌توانید مشخص کنید که اطلاعات از وب سرویس شما گرفته شود و به صورت خودکار طی یک پیام صوتی به مشتریان شما داده شود. برای مثال، یک طلا فروشی می‌تواند نرخ طلا را با استفاده از این ابزار به صورت تلفنی اعلام کند.

گزارش‌های صف
برای بهبود عملکرد مرکز تماس، نیاز به گزارش‌های متنوعی از جمله: گزارش تماس‌های از دست رفته در صف، تعداد و زمان مکالمه پاسخ داده شده هر اپراتور و غیره است.

تعریف سطوح دسترسی به نرم‌افزار 
در جایگاه یک مدیر تمایل دارید چه افرادی امکان شنود مکالمات را داشته باشند؟ چه افرادی به فکس واحدهای مختلف دسترسی داشته باشند؟ نرم‌افزار ماهان‌ویپ امکان تعریف سطوح دسترسی به قسمت‌های مشخص از نرم‌افزار را فراهم می‌کند.

تعریف قانون‌گذاری تماس 
سرپرستان و مدیران مراکز تماس اغلب به قانون‌گذاری و محدودیت تماس اپراتورها علاقه‌مند هستند. برای نمونه می‌توان به موارد روبرو اشاره کرد: هر داخلی امکان تماس با کدام داخلی‌ها را داشته باشد؟ آیا تماس خروجی به ایشان وصل شود؟ آیا امکان برقراری تماس با موبایل، شهرستان و خارج از کشور را داشته باشد؟ تمام این موارد را می‌توانید با نرم‌افزار ماهان‌ویپ مدیریت کنید.

مدیریت هزینه‌های تماس
محاسبه هزینه تماس یکی از پرکاربردترین گزارش‌ها برای سازمان‌های مختلف است. ماهان‌ویپ در نرم‌افزار خود امکانی فراهم کرده است تا گزارش هزینه تماس شرکت‌ها را به تفکیک هر واحد و هر کارشناس ارائه دهد.

تماس هوشمند 
برای جلب رضایت مشتریان، امکان ارتباط ایشان با کارشناس مشخص در مدت زمان محدود وجود دارد. با استفاده از تماس هوشمند می‌توانید به این امکان دست پیدا کنید.
 
پشتیبانی ماهان‌ویپ
واحد پشتیبانی ماهان‌ویپ به‌صورت شبانه‌روزی، در تمام روزهای هفته و همه‌ی ماه‌های سال آماده‌ پاسخ‌گویی به مشتریان است. پس از تماس شما با واحد پشتیبانی (021-87273)، کارشناسان این بخش که از زبده‌ترین و کارآزموده‌ترین متخصصان هستند، تمام تلاش خود را جهت رفع سریع و پاسخ‌گویی به‌موقع به مشکلات مشتریان می‌کنند.

چگونگی راه‌اندازی مرکزتماس 
برای ارتباط با کارشناسان ماهان‌ویپ، ابتدا با شماره تلفن 02187273 تماس حاصل فرمایید. پس از دریافت اطلاعات از مشتری، نیازسنجی توسط پرسنل فنی به‌صورت حضوری انجام می‌شود و براساس نیازسنجی انجام شده، سناریو و راهکارهای کارآمد طی مشاوره رایگان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. 
همچنین طی یک جلسه، نرم‌افزار را به صورت آنلاین یا حضوری به شما معرفی می‌کنند و آموزش‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند. 
تعرفه‌های ماهان‌ویپ همیشه به‌صورت آنلاین و شفاف در دسترس مشتریان است. در نتیجه شما هرلحظه می‌توانید تعرفه هسته و افزونه‌های مورد نظر خود را در صفحه پیش فاکتور نرم‌افزار محاسبه کنید. 



 


کد مطلب: 55018

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/55018/هوشمندسازی-مدیریت-مرکز-تماس-ماهان-ویپ

ايتنا
  https://www.itna.ir