کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیش‌بینی تحلیلگران در مورد آینده گلکسی اس10

سايت خبری ايتنا , 14 آذر 1397 ساعت 14:30

ایتنا- تحلیلگران پس از پژوهش‌های فراوان در مورد گلکسی اس10، نتیجه را برای همه منتشر کردند و اعلام کردند که آینده بسیارشگفت‌انگیزی در انتظار این گوشی شرکت سامسونگ خواهد بود.


اخیرا مشخص شد که شرکت سامسونگ می‌خواهد گوشی گلکسی اس10 را در چهار مدل مختلف و با چهار قیمت متفاوت به بازار عرضه کند و همچنین به طور رسمی معلوم شد که این گوشی در سال 2019 به بازار عرضه می‌گردد.
البته بسیاری از منابع اعلام کرده بودند که این گوشی در سه مدل مختلف عرضه می‌شود که این خبر خیلی زود تکذیب شد و به چهار مدل اصلاح شد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، برخی بر این باور هستند که مدل چهارم در واقع بهترین مدل این گوشی است و تحلیلگران در حال حاضر پیش‌بینی‌های عجیب  و شگفت‌انگیزی در رابطه با این مدل ارائه کرده‌اند.
گزارشی که به تازگی توسط چند تن از تحلیلگران ارائه شده است نشان می‌دهد که این مدل از گلکسی اس10 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی است.
 
 این گوشی دارای شش دوربین است که چهار دوربین آن در پشت گوشی و دو دوربین در جلوی گوشی قرار دارد و از فناوری 5G هم پشتیبانی خواهد کرد.
نگرش تحلیلگران به این شکل است که این مدل از گلکسی اس10 از 12 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد و یک ترابایت نیز حافظه خواهد داشت.

 گلکسی اس 10 سامسونگ

 البته هنوز مشخص نیست که سهم حافظه داخلی و کارت SD به چه صورت خواهد بود؛ چون در مورد گلکسی نوت 9 هم همین موضوع پیش آمد و مشخص نشد که سهم حافظه‌ها چگونه تقسیم می‌شود.
12 گیگابایت رم در این گوشی واقعا یک شگفتی است و در صورتی که این پیش‌بینی دقیق باشد، در نوع خود نخستین گوشی است که از این قابلیت برخوردار می‌شود.
 
 برخی از سازندگان گوشی هوشمند، گوشی‌هایی با 10 گیگابایت رم هم تولید کرده‌اند ولی هنوز به بازار عرضه نکرده‌اند.
تا زمانی که اطلاعات دقیق‌تر و بیشتری در مورد پرچمدار جدید سامسونگ ارائه نشود، این پیش‌بینی‌ها در حد یک شایعه باقی می‌ماند.
  
 
 


کد مطلب: 54925

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54925/پیش-بینی-تحلیلگران-مورد-آینده-گلکسی-اس10

ايتنا
  https://www.itna.ir