کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ردهت شرکت ذخیره‌سازی دیتا و ابر هیبریدی NooBaa را خرید

12 آذر 1397 ساعت 11:19

ایتنا - به راحتی می‌توان فهمید که چرا ردهت برای این قابلیت ارزش قائل است، چرا که این ابزار برای مشتریانشان راهی برای مدیریت حافظه بدون درگیر شدن با جزئیات بر روی پلتفرم‌های مختلف را فراهم می‌آورد.



ردهت، پس از آنکه خودش به تملک IBM در آمد، به حرکت‌های جدید در حوزه ابر هیبریدی ادامه می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ZDNet، پس از آنکه IBM ردهت را تملک کرد برخی کارشناسان گفتند که IBM 34 میلیارد دلار برای بهره‌مند شدن از قدرت لینوکس پرداخت تا به یک قدرت حوزه ابر هیبریدی تبدیل شود.
با انتشار خبری در سایت ردهت مبنی بر تملک NooBaa (که یک شرکت ابرهیبریدی ذخیره‌سازی دیتا است) توسط ردهت بیش از همیشه روشن شد که معامله IBM-ردهت تماما به حوزه ابر هیبریدی مرتبط بوده است.
 
NooBaa یک شرکت ذخیره‌سازی نرم‌افزاری است. برنامه اصلی این شرکت در حوزه نرم‌افزار منبع باز است، که یک لایه مجازی را بر روی منابع ذخیره‌سازی ابرهای عمومی قرار می‌دهد.
 
کار آن از سه جزء تشکیل یافته است: اول، یک گره دسترسی وجود دارد، که دیتا چانکینگ (data chunking)، حذف رکوردهای تکراری، فشرده‌سازی و رمزنگاری بین منابع حافظه را به اجرا در می‌آورد؛ سپس، یک دمون حافظه (storage daemon) وجود دارد، حافظه سرور را به صورت گره‌های حافظه ارائه می‌کند؛ و نهایتا، یک هسته مبتنی بر ماشین مجازی (VM) برای قرار دادن دیتا، خودتعمیری، و مانیتورینگ وجود دارد.
این گره‌های دسترسی و دمون‌های حافظه یک صفحه دیتا را شکل می‌دهند، در حالی که هسته صفحه کنترلش را فراهم می‌آورد.
 
با این تفاصیل، اینها چه فایده‌ای به حال مشتریان دارند؟
این مدیریت حافظه چندابری است، که امکان مدیریت، استقرار و مهاجرت حافظه دیتا بر روی ابرهای خصوصی و عمومی عمده را برای مشتریان فراهم می‌آورد، و شامل علی‌بابا، AWS، آژور و Google Cloud می‌شود.
 
ردهت

به راحتی می‌توان فهمید که چرا ردهت برای این قابلیت ارزش قائل است، چرا که این ابزار برای مشتریانشان راهی برای مدیریت حافظه بدون درگیر شدن با جزئیات بر روی پلتفرم‌های مختلف را فراهم می‌آورد.
 
رانگا رانگاچاری، نایب رییس زیرساخت فراهمگرا و حافظه ردهت، در بیانیه‌ای اینگونه توضیح داده است:
«انتقال‌پذیری دیتا نیازی کلیدی برای سازمان‌ها برای ساخت و استقرار اپلیکیشن‌های بومی ابری (cloud-native) بر روی ابرهای متعدد و خصوصی است. تکنولوژی‌های NooBaa پورتفولیوی ما را تقویت خواهد نمود و توانائیمان برای تامین نیازهای توسعه‌دهندگان در دنیای ابری و چندابری امروز را تقویت می‌کند.»
وی افوزده: «بسیار خرسندیم که ورود یک تیم فنی نه نفره به خانواده ردهت خوشامد بگوییم و با همکاری یکدیگر جایگاه ردهت به عنوان یک ارائه‌دهنده پیشرو تکنولوژیهای ابر هیبریدی باز را تثبیت نماییم.»
 


کد مطلب: 54904

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54904/ردهت-شرکت-ذخیره-سازی-دیتا-ابر-هیبریدی-noobaa-خرید

ايتنا
  https://www.itna.ir