۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷

راه‌اندازی روبومیکر آمازون برای کمک به توسعه دهندگان رباتیک

ایتنا- سرویس‌های وب آمازون “AWS” برای کمک به توسعه دهندگان رباتیک، روبومیکر را راه اندازی می‌کند که امکان تست و استقرار اپلیکیشن‌های رباتیک را برای پژوهشگران و توسعه دهندگان فراهم می‌کند.
راه‌اندازی روبومیکر آمازون برای کمک به توسعه دهندگان رباتیک

سرویس‌های وب آمازون “AWS”، کسب و کار رایانش ابری آمازون است که سرویس روبومیکر را راه‌اندازی کرده است.
روبومیکر، یک سرویس است که برای کمک به توسعه دهندگان رباتیک طراحی شده است. این افراد و شرکت‌ها می‌توانند از طریق فضای ابری، اپلیکیشن‌های رباتیک را بسازند، تست کنند و استقرار دهند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، با رشد روزافزون هوش مصنوعی، شاهد همکاری و ادغام بسیاری از شرکت‌ها با هدف ورود اتوماسیون به صنایع بوده‌ایم.
بسیاری از شرکت‌ها در تلاش هستند که با استفاده از رباتیک، به رشد و سود بیشتر صنایع کمک کنند که از جمله کاربرد ربات‌ها می‌توان به خدمات تحویل غذای خودکار و انبارهای هوشمند اشاره کرد.
 
روبومیکر این توانایی را به توسعه دهندگان می‌دهد که کد خود را در فضای ابری استقرار دهند و آن را در “Gazebo” که یک شبیه‌ساز رباتیکی متن‌باز است تست کنند و سپس به روزرسانی آن را به صورت مستقیم روی ربات‌ها استقرار دهند.
این طراحی روی سیستم عامل ربات که یک چارچوب متن‌باز برای توسعه نرم افزار رباتیک است نیز کار می‌کند.
 سرویس وب آمازون

روبومیکر همچنین به توسعه دهندگان کمک می‌کند که چندین دنیای مجازی را بسازند و مدیریت کنند و ضمنا قبل از استقرار کد خود، نرم افزارهای ربات‌ها را تست و آزمایش نمایند.
پژوهشگران زمان زیادی روی استقرار زیرساخت‌ها و ادغام نرم افزارها انجام دادند تا بتوانند چرخه استقرار رباتیک را تکمیل کنند.
 
آمازون تمام تلاش خود را به کار بست تا یک محیط عالی در فضای ابری فراهم کند و در این مسیر از یادگیری ماشین و سرویس‌های تجزیه و تحلیل هم استفاده کرد. همچنین روبومیکر به توسعه دهندگانی که در پی ساخت سیستم یادگیری ماشین سفارشی خود هستند هم کمک می‌کند.
 
کد مطلب: 54900
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام