۰
plusresetminus
جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

نخستین موتورسیکلت واقعی جهان ساخته شده با چاپگر سه‌بعدی +‌ ویدیو

ایتنا - طول، ارتفاع و عرض این موتور سیکلت به ترتیب 190، 90 و 55 سانتی‌متر اعلام شده است و شرکت سازنده می‌گوید 100 درصد قطعات این موتور سیکلت را به کمک چاپگر سه‌بعدی تولید کرده است.
نخستین موتورسیکلت واقعی جهان ساخته شده با چاپگر سه‌بعدی +‌ ویدیو
این روزها انواع موتور سیکلت‌های برقی در بازار فروخته می‌شوند و با طراحی‌های متفاوت به دست کاربران می‌رسند. ولی یک شرکت آلمانی به نام «بیگ‌رِپ» محصول جدیدی روانه بازار کرده است که از آن به عنوان «نخستین موتور سیکلت کاربردی و قابل استفاده در خیابان تولید شده به کمک چاپگر سه‌بعدی» یاد می‌شود.

به گزارش ایتنا به نقل از وین مگ، طول، ارتفاع و عرض این موتور سیکلت به ترتیب 190، 90 و 55 سانتی‌متر اعلام شده است و از آن با نام «نِرا» یاد می‌کنند.

این موتور سیکلت منحصر به فرد چندین نوآوری را در قالب یک مجموعه متفاوت در اختیار کاربران می‌گذارد که از جمله آنها می‌توان به تایرهای بدون باد، حسگرهای هوشمند و فناوری‌های راهبردی اشاره کرد.

شرکت سازنده می‌گوید 100 درصد قطعات این موتور سیکلت را به کمک چاپگر سه‌بعدی تولید کرده است و در حالی که مجموع وزن آن 200 کیلوگرم محاسبه می‌شود، کاربران می‌توانند به کمک انرژی الکتریسیته نیروی مورد نیاز آن را تامین کنند.

در اینجا می‌توانید تصویر ویدیویی مربوط به نخستین موتور سیکلت جهان تولید شده با چاپگر سه‌بعدی را مشاهده کنید.

ویدئو
کد مطلب: 54876
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام