کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بومی‌تر شدن بیشتر OK Google بر روی iOS از طریق میانبر سیری

سايت خبری ايتنا , 6 آذر 1397 ساعت 23:39

ایتنا - البته استفاده از آن به آسانی استفاده از اسیستنت گوگل بر روی یک دستگاه اندرویدی مانند Pixel 3 نیست.



جدیدترین آپدیت دستیار گوگل بر روی iOS تعبیه شده‌تر از سابق است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، این اپ اکنون از «شورتکات‌های سیری» پشتیبانی می‌کند، که بدان معناست که اکنون با گفتن Hey Siri, OK Google دستیار گوگل را فراخوانی می‌کنید.
کاربرانی که اسیستنت گوگل را نصب کرده‌اند یک آپدیت در انتظار را در App Store مشاهده خواهند کرد، و کاربران جدید می‌توانند آن را از اینجا دانلود کنند.
 
البته استفاده از آن به آسانی استفاده از اسیستنت گوگل بر روی یک دستگاه اندرویدی مانند Pixel 3 نیست.
بر روی پیکسل 3، فقط کافیست بگویید OK Google و پس از آن فرمان مورد نظرتان را بدهید. در iOS، همچنان برای استفاده از اسیستنت گوگل به عبور از سیری نیاز دارید.
 
در آیفون، فرمان OK Google برای باز کردن اپ اسیستنت گوگل و گوش به فرمان کردن آن استفاده می‌شود. گفتن Hey Siri, OK Google در زمانی که گوشیتان قفل است موجب خواهد شد سیری به شما بگوید که برای انجام این کار آیفونتان را از حالت قفل خارج کنید. با این کار اسیستنت گوگل باز خواهد شد و این اپ منتظر شنیدن یک فرمان خواهد بود.
 


با اینکه تلفیق این فرمان بیشتر از سابق شده، ولی هنوز هم نسبتا سنگین است.
به نظر نمی‌رسد که بر روی یک آیفون یا هر دستگاه iOSی روزی را ببینیم که در آن یک دستیار طرف ثالث به اندازه سیری کاربرپسند شده باشد.

فرمان OK Google به خاطر Siri Shortcuts امکان‌پذیر شده است که راهی ساده و آسان برای برای طی گام‌ها و وظایف برنامه بر روی یک دستگاه iOS است که بر روی iOS 12 به اجرا در آمد.
 
با استفاده از این تلفیق، شما همچنین می‌توانید از Siri Shortcuts و گوگل اسیستنت برای فرمان‌های خاص استفاده کنید. همچنین، این راهی آسان برای کنترل برای تمام آن دسته از دستگاه‌های خانه هوشمند که با Apple HomeKit کار نمی‌کنند، ولی با اکوسیستم گوگل کار می‌کنند، است. هرچند نباید فراموش کرد که این شورتکات‌ها با HomePod اپل کار نمی‌کنند.
  
 


کد مطلب: 54867

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54867/بومی-تر-شدن-بیشتر-ok-google-روی-ios-طریق-میانبر-سیری

ايتنا
  https://www.itna.ir