کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گپ خدمات ابری مایکروسافت را به استفاده از AWS ترجیح می‌دهد

12 آذر 1397 ساعت 15:16

ایتنا - شرکت‌های فروشنده ترجیح می‌دهند از وب‌سرویس‌های آمازون (AWS) استفاده نکنند چون «شریکی می‌خواهند که در هیچ از بخش‌های کسب و کارهاشان به رقیب آنها تبدیل نشود».



بنا بر خبری از CNBC، مایکروسافت قراردادی پنج ساله با Gap Inc.، شرکت تولید و فروش لباس، امضا کرد تا در لیست مشتریان آژور این شرکت قرار بگیرد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از سیودایو، گپ از ابر عمومی آژور استفاده خواهد کرد و کار و کارکنان خود را به سمت استفاده از سرویس‌های Microsoft 365 مانند ویندوز 10، باندل اپ بهره‌وری آفیس 365 و مجموعه Enterprise Mobility and Security  (EMS) سوق خواهد داد.
این تولیدکننده پوشاک می‌خواهد از آژور برای عملیات‌های تجارت الکترونیکی، موجودی و سیستم‌های نیروی کار استفاده کند.
 
آژور اکنون ارائه‌دهنده اولیه خدمات ابری گپ است.
شلی برنستن، نایب رییس امور فروش جهانی و خدمات مشتریان در مایکروسافت، به CNBC گفت که شرکت‌های فروشنده ترجیح می‌دهند از وب‌سرویس‌های آمازون (AWS) استفاده نکنند چون «شریکی می‌خواهند که در هیچ از بخش‌های کسب و کارهاشان به رقیب آنها تبدیل نشود».
 
خرده‌فروشان سنتی در حال کنار گذاشتن شیوه‌های قدیمی انجام کارها، مثلا نگهداری دیتاسنترهای اختصاصی، هستند. خدمات ابری امکان چالاکی بیشتر و داده‌های بی‌درنگ را برای اتصال بهتر مشتریانشان در سطح جهانی فراهم می‌آورد. مهاجرت به ابر مسئولیت مدیریت دیتاسنتر را از دوش یک شرکت بر می‌دارد و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.
 


در ماه ژوئیه، والمارت هم یک قرارداد ابری پنج ساله با مایکروسافت امضا کرد. این شرکت‌ها از گذشته همکاری‌هایی برای هندلینگ اپها و بارهای کاری بحرانی والمارت داشتند و به تازگی دنباله دیگری از شراکتشان را برای متحدسازی مهندسانشان اعلام کردند.
 
سقوط AWS به جایگاه دوم ارائه‌دهندگان خدمات ابری به عنوان یک ابر عمومی مرجح برای خرده‌فروشان گویای مشکلاتی است که در این بهره‌برداری از این صنعت با آنها مواجه است. مایکروسافت می‌تواند خرده‌فروشانی که نگران استفاده از آمازون به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات ابری هستند را به خود جذب کند چرا که این شرکت در فضای تجارت الکترونیکی یک رقیب به شمار می‌رود.
 
این تداخل منافع در حوزه خرده‌فروشی که نقطه ضعف آمازون است مزیتی برای مایکروسافت و گوگل به شمار می‌رود. شرکت Kroger از خدمات ابری هم گوگل و هم مایکروسافت استفاده می‌کند، و شرکتهایی همچون Target، Ebay، Best Buy و L.L. Bean به گوگل رو آورده‌اند.
 
 


کد مطلب: 54865

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54865/گپ-خدمات-ابری-مایکروسافت-استفاده-aws-ترجیح-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir