کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در استرالیا؛

به زودی تمام خدمات دولت اینترنتی می‌شود

30 آبان 1397 ساعت 15:13

ایتنا - دولت فدرال استرالیا تا سال ۲۰۲۵ تمامی خدمات خود را از طریق اینترنت ارائه می‌دهد و دیگر برای انجام هیچ کار دولتی نیازی به مراجعه به هیچ اداره‌ای نخواهد بود.




مایکل کینان وزیر خدمات انسانی و تحول دیجیتال استرالیا با اعلام این خبر افزود: اجرای این طرح بی سابقه در راستای پیاده سازی چشم اندازی است که برای آینده کشور استرالیا در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایتنا از مهر، بر اساس استراتژی ۴۸ صفحه ای دولت استرالیا برای سال ۲۰۲۵ این کشور باید تا آن زمان به یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مبدل شود و پس از اجرای این طرح نه تنها همه اتباع این کشور به خدمات مختلف دولتی از طریق گوشی و رایانه دسترسی خواهند داشت، بلکه استرالیا در این زمینه یکی از سه دولت دیجیتال برتر دنیا خواهد بود.

در بخشی از این استراتژی تصریح شده است: همپای بخش خصوصی حرکت کردن کافی نیست و ما در بسیاری از موارد نیازمند ارائه خدمات، سیاست گذاری ها و تجارب بهتری هستیم.
استراتژی دولت استرالیا در این زمینه دارای سه بخش است: ارائه خدمات یکپارچه و شخصی سازی شده به مردم، اطلاع رسانی به مردم در این زمینه و به ویژه در مورد نحوه استفاده شهروندان از داده های خود و ایجاد ظرفیت های لازم توسط دولت برای ورود به عصر دیجیتال.
بر اساس نقشه راه این استراتژی که از این آدرس در دسترس است، اولویت های بخش ها و سازمان های مختلف در این زمینه از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۰ مشخص شده است. علاقمندان برای مطالعه استراتژی دیجیتال کشور استرالیا می توانند به این نشانی مراجعه کنند.


کد مطلب: 54842

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54842/زودی-تمام-خدمات-دولت-اینترنتی-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir