۰
plusresetminus
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۴

مبارزه اینستاگرام با اپ‌هایی که فالو و لایک جعلی می‌دهند

ایتنا - مشکل این اپ‌ها، به گفته اینستاگرام، فقط این نیست که سیستم را برای ایجاد مشارکت غیرواقعی به بازی می‌گیرند، بلکه آنها غالبا کارهای مخفیانه انجام داده و از اطلاعات لاگین ارائه شده توسط کاربران سوءاستفاده می‌کنند.
مبارزه اینستاگرام با اپ‌هایی که فالو و لایک جعلی می‌دهند

اینستاگرام بالاخره دست به کار سختگیری علیه لایک‌ها و فالوئرهای جعلی شده است.
 
این اپ شروع به حذف فالوها، لایک‌ها و کامنت‌هایی خواهد کرد که حاصل اپ‌های طرف ثالث مشکوک هستند. اینستاگرام همچنین در تلاش برای جلوگیری از ادامه استفاده از این اپ‌ها ریست کردن پسورد را در پیش می‌گیرد. و اگر اینستاگرامی‌ها به استفاده از این سرویس‌ها ادامه دهند، این اپ کاربران را محدود کردن استفاده‌شان از برخی از قابلیت‌ها تنبیه خواهد کرد.
 
ایتنا به نقل از مشبل اپ‌های مورد نظر سرویس‌های طرف ثالثی هستند که از اعتبارنامه‌های اینستاگرام شما برای تقویت اکانت شما با پاداش دادن به شما با لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوئرها استفاده می‌کنند.
اگر شما در اینستاگرام فعال هستید احتمالا با فعالیت برخی از این سرویس‌ها مواجه شده‌اید، حتی اگر خودتان مستقیما از آنها استفاده نکنید. (نشانه آن زمانیست که اکانت‌هایی به طور رندوم چند تا از عکس‌های قدیمی شما را همزمان لایک می‌کنند، و اغلب کامنت‌های عمومی مانند nice می‌گذارند.)
مشکل این اپ‌ها، به گفته اینستاگرام، فقط این نیست که سیستم را برای ایجاد مشارکت غیرواقعی به بازی می‌گیرند، بلکه آنها غالبا کارهای مخفیانه انجام داده و از اطلاعات لاگین ارائه شده توسط کاربران سوءاستفاده می‌کنند.
 
اینستاگرام در یک پست بلاگ خود نوشت: «هر روز مردم به اینستاگرام می‌آیند تا تجربیات واقعی داشته باشند، از جمله تعاملات حقیقی. این نوع رفتار برای جامعه اینستاگرام بد است، و اپهای طرف ثالث که لایک‌ها، فالوها و کامنت‌های غیرمعتبر تولید می‌کنند دستورالعمل‌های جامعه (Community Guidelines) و ضوابط استفاده (Terms of Use) ما را نقض می‌کنند.
 

 
به منظور ریشه‌کن کردن این اپ‌ها از اینستاگرام، این شرکت روند درخواست برای ریست کردن پسورد را برای افرادی که در گذشته از این سرویس‌ها استفاده کرده‌اند آغاز خواهد کرد. و شروع به حذف فالوئرها، لایک‌ها، و کامنت‌هایی خواهد کرد که در نتیجه این سرویس‌ها تولید شده‌اند. (نکته مهم این که اینستاگرام می‌گوید که این تغییرات از دوشنبه [19 نوامبر 2018] آغاز شده است، به همین خاطر لایک‌ها و فالوهای قبلی از آن متاثر نخواهند شد، حتی اگر حاصل کار یکی از اپ‌های مورد نظر بوده باشند.)
 
همچنین، اگر افراد به استفاده از این سرویس‌ها ادامه دهند، پیامدهای جدی‌تری برای اکانتشان در انتظارشان خواهد بود. اینستاگرام، به گفته یکی از سخنگویانش، در صورتی که متوجه تکرار تخلف کاربری شود «ممکن است دسترسی به قابلیت‌های مشخصی را برای وی محدود نماید».
 
ولی با توجه به شدت مشکلات ناشی از یکی از موارد هک اینستاگرام که در گذشته رخ داد، این شدت عمل می‌تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که دغدغه‌ای امنیتی دارند.
  
کد مطلب: 54823
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام