۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴

ورایزون نرم‌افزار پیام‌رسانی متنی RCS عرضه می‌کند

ایتنا- ورایزون اعلام کرد که قصد دارد در اوایل سال 2019، سیستم پیام‌رسانی متنی RCS را راه‌اندازی کند و بالاخره پس از تلاش فراوان، مسئله چت سیستم عامل اندروید در سال آینده حل خواهد شد.
ورایزون نرم‌افزار پیام‌رسانی متنی RCS عرضه می‌کند

اخیرا در رویداد “GSMA” که با تمرکز بر مسئله کسب و کار در شهر نیوجرسی انجام شد، آپارنا خورجکار، معاون تولید شرکت ورایزون اعلام کرد که این شرکت در اوایل سال 2019، قصد دارد سیستم پشتیبانی از پیام‌رسانی RCS را ارائه کند.
این حرکت ورایزون، ستودنی است؛ زیرا این استاندارد جدید در زمینه نوشتن متن قرار است به محض اینکه اپراتورهای سراسر دنیا سیستم‌های خود را به‌روزرسانی کنند، جایگزین SMS شود.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، سیستم RCS که مخفف “Rich Communication Services” یا سرویس‌های پیام‌رسانی غنی است، به زودی و پس از اقدام حاملان در به‌روزرسانی سیستم‌های خود برای پشتیبانی از پروفایل جهانی، جایگزین پیامک یا SMS خواهد شد.
فناوری RCS به پیام‌ها این امکان را می‌دهد که بین حامل‌ها رد و بدل شوند.
 
در حال حاضر تعداد کمی از حامل‌ها از این سیستم پشتیبانی می‌کنند که این موارد Sprint، US Cellular و T-Mobile  هستند. سایر حامل‌ها از جمله AT&T و ورایزون از سیستم پیام‌رسانی اختصاصی استفاده می‌کنند.
در رویداد GSMA اعلام شد که سیستم جدید ورایزون از پروفایل جهانی پشتیبانی خواهد کرد ولی زمان دقیقی را برای این کار معین نکرد.
 ورایزون

خورجکار اذعان داشت که این کار شرکت ورایزون گامی مهم در جهت پشتیبانی از برنامه شرکت گوگل برای نسل جدید پیام‌رسانی در گوشی‌های اندروید است. این سیستم، پیام‌رسانی حامل اصلی را به شکلی با پیچیدگی و قابلیت بیشتر تبدیل می‌کند و از چت گروهی، شاخص‌های تایپ، رسانه با وضوح بالا و غیره پشیبانی خواهد شد.
لازم به ذکر است که این سیستم، رمزگذاری خاصی نخواهد داشت.
 
رویداد نیوجرسی بر اساس پیام‌رسانی کسب و کار طراحی شد و کار آن برانگیختن حامل‌ها برای رسیدن به سیستم مذکور بود تا بتوانند یک سیستم پیام‌رسانی قوی و منسجم به کاربران خود ارائه دهند.
تحلیلگران بر این باور هستند که این سیستم جدید تا پایان سال 2019، 147 میلیون کاربر فعال را به خود جذب خواهد کرد.
 
کد مطلب: 54820
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام