۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷

اپلیکیشن کورتانا با یک طراحی جدید برای iOS عرضه شد

ایتنا- شرکت مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن کورتانا را با یک طراحی جدید و ویژه برای سیستم عامل iOS به بازار عرضه کرده است. در روزرسانی جدید این اپلیکیشن، تجربه محاوره‌ای نیز گنجانده شده است.
اپلیکیشن کورتانا با یک طراحی جدید برای iOS عرضه شد
شرکت مایکروسافت اخیر اپلیکیشن به روز کورتانا را برای سیستم عامل iOS به بازار عرضه کرد. در این به روزرسانی، شاهد یک به روزرسانی کلی و اساسی در زمینه طراحی هستیم و در کنار این تحول، قابلیت‌های جدیدی از جمله پشتیبانی از موسیقی و پادکست، نصب دستگاه‌ها مبتنی بر کورتانا نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است.
 
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از انگجت، نکته قابل توجهی که در به روزرسانی جدید این اپلیکیشن وجود دارد، اضافه شدن تجربه محاوره‌ای به دستیار صوتی است. مواردی که در اپلیکیشن کورتانا می‌بینیم،  علاوه بر دیگران، می‌تواند برای کسانی که قصد دارند هدفون مایکروسافت سرفیس بخرند هم مفید باشد. لازم به ذکر است که هدفون مذکور به زودی به بازار عرضه خواهد شد و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.
 
کورتانا 3.0 با سایر سرویس‌های مایکروسافت هم پیوند و ارتباط عمیقی دارد و می‌تواند با ایمیل، تقویم، یادآورها، جلسات و لیست کارهای کاربر هم همگام شود. کاربران می‌توانند با استفاده از کورتانا در جلسات اسکایپ و تیمز شرکت کنند و از این اپلیکیشن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
 
قبل از عرضه این اپلیکیشن جدید، نسخه بتای کورتانا 3.0 در سیستم عامل‌های اندروید و iOS اجرا می‌شد و به همین خاطر کاربران اندروید هم منتظر حضور این اپلیکیشن در استورهای مختلف هستند تا بتوانند با دانلود این اپلیکیشن از مزایای آن به ویژه تجربه محاوره‌ای بهره‌مند شوند.
 
بدون تردید می‌توان گفت که دستیار صوتی کورتانا در هوش مصنوعی کمی پیشرفته‌تر از سایر دستگاه‌ها عمل می‌کند و نه تنها کارهای درخواستی و برنامه‌های روزانه کاربر را یادآوری می‌کند، بلکه مانند یک دستیار تمام‌عیار به سوالات ما هم پاسخ خواهد داد و برنامه‌های مورد نظر را نیز سر وقت اجرا خواهد کرد.
 
کد مطلب: 54818
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام