۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶

راهنمای ثبت اینترنتی شرکت

موسسه حقوقی کریم خان مفتخر است در رابطه با انواع خدمات ثبتی آنلاین و یا حضوری مشاوره و راهنمایی های ارزنده ای را به متقاضیان ارائه نماید.
راهنمای ثبت اینترنتی شرکت
---------------------- رپرتاژ آگهی ------------------


جهت فراهم سازی فضایی مطبوع و مناسب، مستلزم بررسی و رسیدگی کردن به نحوه تشکیل موسسات می باشیم.
 
 ثبت موسسه هم رسیدگی محسوب می شود که با تلاش مسئولین این کار، انجام می پذیرد. با رسیدگی هایی که انجام می پذیرد مشخص می شود که توجهات مورد نیاز جهت شکل پذیری این شخص حقوقی صورت پذیرفته و آیا قوانین و ضوابط رعایت گردیده است یا نه. در این مقاله موسسه ثبت کریم خان در نظر دارد به ثبت اینترنتی شرکت بپردازد.


ثبت اینترنتی شرکت

در زمان قدیم تمامی عملیاتی که برای ثبت صورت می پذیرفت تنها به شکل سنتی و حضوری و به صورت دفتری مرسوم و معمول بود ولیکن در حال حاضر به جهت جلوگیری از هدر رفتن هزینه و زمان درخواست کنندگان؛ با ایجاد پایگاه اینترنتی ثبت موسسات، بخش زیادی از مراجعات متقاضیان، غیر حضوری و بوسیله ی پایگاه اینترنتی صورت می پذیرد.در این بخش، موسسه حقوقی کریم خان در نظر دارد مراحل ثبت اینترنتی شرکت را شرح دهد:

درخواست کنندگان جهت ثبت اینترنتی شرکت، در ابتدا می بایست به سامانه اداره ثبت موسسات با آدرس اینترنتی www.irsherkat.ssaa.ir رجوع کرده و سپس گزینه پذیرش درخواست ثبت شرکت را کلیک نمایند.

    درج نمودن مشخصات اولیه درخواست کننده، از اولین اقداماتی است که برای انجام روال ثبت اینترنتی شرکت باید طی گردد. برای این منظور نخستین اقدام، مشخص نمودن تعداد اعضای موسسه و دارندگان سهام آن شرکت با عنایت بر نوع فعالیت بر اساس نوع موسسه می باشد.
    گام بعدی کامل نمودن فرم اسم و نوع شخصیت حقوقی می باشد. در این مرحله وارد کردن اسم منتخبی برای موسسه لازم است.(در مورد ضوابط انتخاب اسم موسسه در مقالاتی دیگر توضیحات مفصل داده شده است.)
    پس انتخاب کردن اسم موسسه، می بایست اطلاعاتی در ارتباط با موضوع فعالیت موسسه تکمیل گردد. باید مشخص شود حوزه فعالیت موسسه علمی می باشد، آموزشی یا پژوهشی و یا غیره.
    در قسمت بعد مشخصات موسسه یا شرکت درج می گردد. شامل: کد پستی و شماره تماس، شماره فاکس، ایمیل، آدرس سایت اینترنتی.
    آدرس مرکز اصلی می بایست نوشته شود تا بسته های پستی را بشود به آن نشانی فرستاد. وقتی گزینه گام بعدی را کلیک کنید اطلاعاتی که پر کردید ذخیره می گردد.
    نوع سرمایه شخصیت حقوقی می بایست از لیست انتخاب گردد. همچون سرمایه نقدی یا غیر نقدی. ارزش ریالی هر سهم هم می بایست معین گردد که هر سهم می بایست چه مقدار باشد. میزان مبلغی که برای سرمایه تعق می گیرد با اعتبار موسسه دارای ارتباط مستقیمی می باشد. بنابراین در گام بعدی مشخصات اعضای اصلی موسسه وارد می شود و سهام هر یک از اعضا و صاحبان سهام را در مرحله معین می گردد. چنانچه نوع سرمایه، نقدی یا غیر نقدی بود تعداد سهام و ارزش ریالی هر سهم غیر فعال می گردد و تنها ارزش سرمایه به ریال در حالت فعال قرار دارد.
    چنانچه قرار باشد موسسه نمایندگی هایی را داشته باشد فرمی که در این بخش وجود دارد هم باید تکمیل گردد، در فرم مذکور مشخصات نمایندگی ها وارد می گردد. پس از آن می بایست سال مالی موسسه معین گردد و فرمی در ارتباط با صورتجلسه پر شود.
    خاطر نشان می شود اطلاعاتی که در پایگاه اینترنتی وارد میکنید می بایست تایید شود. پس از آن می بایست به بارگذاری تصویر برابر با اصل از اساسنامه در سامانه اداره ثبت موسسات اقدام نمود . با توجه به نوع موسسه مدارکی که می بایست بارگذاری شود هم متفاوت می باشد.
    زمانی که مدارک تایید گردد، شماره ثبت موسسه در اختیار شما قرار می گیرد. پس از وارد شدن آخرین اطلاعات بصورت تام بوسیله درخواست کننده، کامپیوتر پیغام تاییدی مبنی بر پذیرش اطلاعات را نمایش می دهد که تقاضا کننده بعد از آخرین بازبینی ملزم به کلیک کردن بر روی آن می باشد.
    پس از آن می بایست در انتظار ارزیابی کارشناس مربوطه اطلاعات باشید. اگر در اطلاعات وارد شده نقصی وجود نداشته باشد، اداره ثبت موسسات درخواست ارسال مدارک را می کند. این نکته قابل توجه می باشد که جهت پیگیری تمامی مراحل ثبت شرکت دیگر همانند قبل به رجوع نمودن حضوری به اداره ثبت موسسات نیازی نیست. فقط بوسیله کد پیگیری که در زمان ثبت شرکت به شما تحویل شده بود قادر هستید تمامی مرحله های ثبت اینترنتی شرکت خویش را مورد بررسی و پیگیری و مشاهده قرار دهید. بنابراین حفظ نمودن کد رهگیری تا مرحله نهایی ثبت شرکت الزامی می باشد.
    پس از کامل کردن اطلاعات در پایگاه اینترنتی و انجام دادن درست مراحل ثبت اینترنتی شرکت باید مدارک بوسیله پست به اداره ثبت فرستاده شود.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت اینترنتی شرکت

    اساسنامه موسسه.
    رونوشت اسناد شناسایی یا شناسنامه تمامی اعضا ( برابر با اصل گردیده).
    تحویل دادن گواهی عدم سو سابقه.
    جواز ثبت موسسه چنانچه مجوز نیاز باشد

کارشناس حقوقی مدارک مذکور را مورد بررسی قرار می دهد. بعد از بررسی این امکان وجود دارد که پرونده ثبت شرکت را نپذیرد. به این معنی که پرونده نواقصی دارد که قابل رفع شدن نیست. بنابراین ملزم به طی همه مراحل از آغاز می باشد. امکان دارد پرونده ایراداتی داشته باشد که قابل حل باشد. در این حالت می بایست ایرادات برطرف شود. در صورتیکه پرونده هیچگونه نقصی نداشته باشد، اداره ثبت موسسات، تقاضا کننده جهت امضا نمودن در دفتر و مطابقت دادن مدارک فراخوانده می شود تا اقدام به چاپ پیش نویس آگهی ثبتی نماید.

بدین سان، کمابیش همه کارها انجام پذیرفته است و فقط می بایست آگهی ثبت موسسه در روزنامه رسمی به چاپ برسد. قابل ذکر است که می بایست در روزنامه مذکور، اسم موسسه، نوع و حیطه ی فعالیت موسسه ذکر شود .

توجه داشته باشید که ثبت شدن آگهی در روزنامه رسمی و همین طور تادیه هزینه آگهی فقط بوسیله سایت اینترنتی روزنامه رسمی کشور به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. بنابراین بعد از تایید کردن همه مدارک و اخذ شماره ثبت موسسه، به پایگاه اینترنتی روزنامه رسمی کشور رجوع کنید.

موسسه حقوقی کریم خان مفتخر است در رابطه با انواع خدمات ثبتی آنلاین و یا حضوری مشاوره و راهنمایی های ارزنده ای را به متقاضیان ارائه نماید. جهت هر گونه خدمات ثبتی با شماره تماس ۸۷۱۴۶ تماس حاصل نمایید.
 
خدمات ثبت شرکت کریم خان

_ ثبت شرکت

_ثبت برند

_اخذ کارت بازرگانی

_ثبت طرح صنعتی

_اخذ کد اقتصادی



 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02187146 و یا 09101409081 تماس بگیرید و یا به آدرس سایت sabtkarimkhan.com مراجعه کنید.
 
 
منبع : ویرلن
 
 
 
کد مطلب: 54813
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام