کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یوتیوب فیلم‌های سینمایی را رایگان نمایش می‌دهد!

28 آبان 1397 ساعت 10:58

ایتنا - یوتیوب قصد دارد سرویس جدیدی را به پلت‌فرم خود بیافزاید که به کاربران اجازه می‌دهد در آن به تماشای رایگان فیلم‌های سینمایی موردعلاقه خود بپردازند.




پس از آنکه امکان پخش و تماشای رایگان برخی از فیلم‌های سینمایی در برخی از سرویس‌های پخش آنلاین و استریم ویدیویی همچون روکو (Roku) ممکن و میسر شد، حالا به نظر می‌رسد یوتیوب نیز بعنوان بزرگترین پلت‌فرم پخش آنلاین ویدیو در جهان تصمیم گرفته است که قابلیت جدیدی را به بخش «Movies & Shows» اضافه کند که تا قبل از آن چنین امکانی وجود نداشت.

به گزارش ایتنا از ایسنا، گفته می‌شود که این مجموعه هم‌اکنون تنها ۱۰۰ فیلم برتر و منتخب از فیلم‌های قدیمی همچون Terminator،Rocky و Agent Cody Banks را شامل می‌شود و قرار است در آینده به این مجموعه فیلم‌های جدیدتر و بهتر دیگری نیز اضافه شود. البته لازم به ذکر است که انتظار می‌رود فیلم‌هایی که چند سال از تاریخ پخش و اکران سینمایی آنها گذشته باشد، صرفا به این مجموعه اضافه خواهند شد.

یوتیوب البته اعلام کرده است که تماشای رایگان فیلم‌های مذکور مستلزم تبلیغات و اگهی‌های بازرگانی به هنگام پخش فیلم است تا بتواند از این طریق درآمدهای مورد نیاز خود را کسب کند.
این خبر بدون شک برای خیل عظیمی از کاربران یوتیوب و علاقمندان به فیلم‌های سینمایی خبر خوب و خوشایندی محسوب خواهد شد چرا که آنها می‌توانند فیلم‌هایی را که قبلا موفق به تماشای آن در سینما یا تلویزیون نشده‌اند، به صورت رایگان بر روی پلت‌فرم یوتیوب و در خانه خود ببینند.


کد مطلب: 54811

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54811/یوتیوب-فیلم-های-سینمایی-رایگان-نمایش-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir