۶
۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۳

هشدار اینستاگرام برای خطر اعتیاد به این اپلیکیشن محبوب!

ایتنا - اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی را معرفی کند که به کاربران اجازه می‌دهد از مدت زمانی را که به گشت و گذار در این شبکه اجتماعی سپری کرده‌اند، آگاه شوند.
هشدار اینستاگرام برای خطر اعتیاد به این اپلیکیشن محبوب!

اینستاگرام که یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار و محبوب به شمار می‌رود، حالا اخیرا قابلیت‌های جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده تا علاوه بر رقابت با سایر شبکه‌های اجتماعی، نظر و توجه خیل عظیمی از طرفداران و کاربرانش را نیز به خود جلب کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه‌های اجتماعی به تازگی دریافته‌اند که میزان اعتیاد کاربران به پلت‌فرم و محتوای آنها بسیار بیشتر از حد مجاز شده و این امر ممکن است سلامتی آنها را به مخاطره بیاندازد. به همین ترتیب، تصمیم گرفته و اعلام کرده اند که از این پس مدت زمانی را که در این شبکه اجتماعی سپری می‌کنند، را به کاربران و مخاطبانشان گزارش کنند.

اینستاگرام که یکی از موفق ترین و بزرگترین زیرمجموعه‌های فیس‌بوک به شمار می‌رود، می‌خواهد قسمت جدیدی تحت‌عنوان « مدت زمان سپری شده در اینستاگرام » را به تنظیمات (settings) پروفایل کاربران اضافه کند. کاربران قادر خواهند بود با مراجعه به قسمت تنظیمات در پروفایل خود، میزان فعالیت خود در ۷ روز گذشته (یک هفته اخیر) را بررسی کنند.

گزارش‌های اخیر نشان می‌داد که بالغ بر ۷۰ درصد از کاربران اینستاگرام به استفاده اعتیادآور و بیش از اندازه از این شبکه اجتماعی روی آورده‌اند.  گفته می‌شود فیس بوک نیز بعنوان شرکت مادر این شبکه اجتماعی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک چنین قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود بیافزاید.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.  
کد مطلب: 54793
نام شما
آدرس ايميل شما


Armin Shiran
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینستاگرام واقعا برنامه وقت گیر و بسیار اعتیادآوری هست!
یک سری افراد که تو دنیای واقعی هیچی نیستن الکی محبوب و بزرگ میکنه! امثال کچلیک و داوود هزینه و خزایی ها و ...
هیچ دقت کردید از وقتی اینستاگرام در ایران فراگیر شده معضلاتی مثل نژاد پرستی،فخرفروشی،تفرقه بین اقوام ایرانی چه رشد چشمگیری پیدا کرده؟؟
انواع فحاشی ها و الفاظ رکیک تو این شبکه کاربران فیک به کار میبرن😏 مطمئن باشید افراد و سازمان هایی خارج کشور هزینه هنگفتی برای تجزیه ایران در اینستاگرام اختصاص دادن!
Armin Shiran
feedback
Iran, Islamic Republic of
حالا باز توییتر و یوتیوب بهتر هستن ولی واقعا اینستاگرام در ایران تبدیل به یک لجن‌زار شده! (البته به خاطر این استعاره از شما عذر میخواهم)
من نمیگم فیلترش کنن ولی خب حداقل یکسری قوانین باید وضع کنن که از این حالت ناهنجاری و ولنگاری خارج بشه! متاسفانه هیچ نظارتی روی اینستاگرام وجود نداره! طرف چطور به خودش اجازه میده با یک اکانت فیک هر پستی دوست داره منتشر می کنه و حرمت افراد له می‌کنه!
Armin Shiran
feedback
Iran, Islamic Republic of
بنده چندین بار به همراه چند تا از دوستانم مسائلی مثل Racism و nodity و violence و pornography رو Report کردیم اما متأسفانه اینستاگرام هیچکدوم رو مسدود نکرد!!! تازه چند وقت بعد به طرز عجیبی میدیدم با همون هشتگی که ریپورت شده دوباره صدها پست جدید هم اضافه شده! کاملا معلوم هست اونا دوست دارن به یک سری ناهنجاری ها تو ایران دامن بزنن🙁
کلا این برنامه سرشار از نشر اکاذیب،نفرت پراکنی،ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و فحشا هست! هیچ حد و مرز و قانونی در اینستاگرام وجود نداره!
Armin Shiran
feedback
Iran, Islamic Republic of
یک مثال ساده براتون میزنم
ببینید در زمینه همین ورزش و فوتبال چطور تماشاگران تراکتورسازی و پرسپولیس و استقلال به جون هم انداختن! وقتی اکانت خیلی هاشون چک کنید پی میبرید که اکثرا فیک هستن!
آقا یا قوانین سفت و سختی در این زمینه تصویب کنید یا اگر نمی تونید درش گل بگیرید و فیلترش کنید😑
Armin Shiran
feedback
Iran, Islamic Republic of
بنده آدم رادیکالی نیستم ولی واقع گرا هستم
به نظر من این حجم ترویج خشونت در اینستاگرام اونم فقط بین کاربران ایرانی خیلی غیرعادی به نظر میرسه؛
Armin Shiran
feedback
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که به گفته من شک دارید باید بهتون بگم حتی اتحادیه اروپا هم به این یکجانبه گرایی بعضی کشورها معترض هست به طوری که امروز امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت باید قوانین جدید در زمینه فضای مجازی وضع کنیم و این تصمیم با موافقت همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا روبرو شد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام