۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۳

فایرفاکس خرید اینترنتی برای کریسمس را آسان می‌کند!

ایتنا - با نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات کریسمس بسیاری از شرکت‌های فناوری در حال عرضه ابزار جدید برای تسهیل خریدهای آنلاین هستند و مرورگرها نیز از این امر مستثنی نیستند.
فایرفاکس خرید اینترنتی برای کریسمس را آسان می‌کند!


شرکت موزیلا عرضه کننده مرورگر فایرفاکس مجموعه ای از افزونه های تازه را به صورت آزمایشی عرضه کرده که خریدکردن در محیط مرورگر فایرفاکس را تسهیل می‌کنند.
یکی از این افزونه ها، Firefox Price Wise نام دارد و افزودن محصولات محبوب به فهرست خرید را تسهیل می‌کند. این افزونه با بررسی فهرست خرید هر کاربر در صورت کاهش ناگهانی قیمت یکی از اقلام به علت حراج یا هر چیز دیگر بلافاصله موضوع را به فرد اطلاع می دهد. افزونه یادشده تنها در امریکا قابل استفاده است و با خدمات شرکت‌های بست بای، ای بی، آمازون، والمارت و هوم دیپوت سازگاری دارد.

به گزارش ایتنا از مهر، افزونه آزمایشی دیگر Email Tabs است که انتخاب اقلام خرید و ارسال لینک‌های مربوط به آنها را به طور خودکار از طریق جیمیل ممکن می‌کند. این کار تبادل اطلاعات در مورد محصولات مختلف را تسهیل می کند. این افزونه تنها با جیمیل سازگاری دارد.
هنوز مشخص نیست نسخه نهایی این افزونه ها چه زمانی عرضه می‌شوند. گفته می‌شود موزیلا درصدد طراحی و عرضه افزونه‌های بیشتری با همین هدف تا قبل از پایان سال جاری میلادی است.
کد مطلب: 54756
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام