کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لینکدین، با هدف آسانتر کردن جلسات شبکه‌ای، رویدادها را اضافه می‌کند

سايت خبری ايتنا , 25 آبان 1397 ساعت 1:13

ایتنا - وقتی شما به یک رویداد دعوت شدید، این دعوت در همان برگه‌ای نمایش داده خواهد شد که در آن درخواست‌های ارتباط پیدا کردن را می‌بینید. و هر کسی که این دعوت را بپذیرد می‌تواند با دیگری در صفحه اصلی آن رویداد چت کند.



این شرکت یک قابلیت جدید رویدادها (events) را ارائه می‌کند، که برای کاربران امکان ترتیب دادن جلسات آفلاین را به منظور رقابت با پلتفرم‌هایی مانند Meetup فراهم می‌آورد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، این قابلیت بسیار مشابه با رویدادها در فیس‌بوک است. شما یک رویداد را ایجاد می‌کنید، جزئیات مرتبط همچون زمان، مکان و توضیحات مختصر را پر می‌کنید. از آنجا، می‌توانید افرادی که با آنها در لینکدین مرتبط هستید را دعوت نموده و آن را در فیدتان به اشتراک بگذارید.
 
وقتی شما به یک رویداد دعوت شدید، این دعوت در همان برگه‌ای نمایش داده خواهد شد که در آن درخواست‌های ارتباط پیدا کردن را می‌بینید. و هر کسی که این دعوت را بپذیرد می‌تواند با دیگری در صفحه اصلی آن رویداد چت کند.
 
 
 
در مجموع، این قابلیت نسبتا محدود است، و برای تازه‌کارها، در قالب یک برنامه پایلوت اولیه، تنها در نیویورک و سان فرانسیسکو قابل دسترسی است.
همچنین راهی برای ایجاد رویدادهای خصوصی یا یک فرایند کشف برای ارتباط دادن شما به رویدادهایی که ممکن است به آنها علاقه‌مند باشید وجود ندارد.

لینکدین می‌گوید قصد دارد «ظرف چند ماه آینده» این قابلیتها را افزوده و برای استفاده تمام کاربران توسعه دهد.
 
با وجود این محدودیت‌ها، این قابلیت می‌تواند بسیار مفید واقع شود. در واقع جای شگفتی است که این شبکه، که خود را بزرگ‌ترین شبکه حرفه‌ای می‌داند، پیش از این هیچ نوع قابلیت رویداد بومی نداشت. در عوض، کاربران ناچار به استفاده از راه‌حل‌هایی همچون پیغام‌رسانی گروهی یا متصل شدن به پلتفرم‌های بیرونی مانند Meetup خواهند بود.
 
آشو دابی، مدیر تولید لینکدین، می‌گوید: «ما متوجه شدیم که کاربران از این پلتفرم برای سازماندهی جلسات استفاده می‌کنند و آنها چندین نفر را به این کامنت‌ها اضافه می‌کنند و آن افراد هم به نوبه خود افراد دیگری را دعوت می‌کنند.»
 
این نیز یک نشانه دیگر آن است که این شرکت به طرز فزاینده‌ای بر امکان برقراری ارتباط به صورت آفلاین متمرکز شده است.

سال گذشته، لینکدین استفاده آزمایشی از فیلترهای ویدئویی مشابه با سیستم اسنپ‌چت را برای رویدادهای زنده شروع کرد. قابلیت مذکور هنوز توسعه قابل توجهی پیدا نکرده است، ولی این یکی از نخستین نشانه‌های توجه جدی‌تر لیندکنی به تسهیل عملی کردن رویدادهای دنیای واقعی است.
  


کد مطلب: 54745

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54745/لینکدین-هدف-آسانتر-کردن-جلسات-شبکه-ای-رویدادها-اضافه-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir