۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹

چگونه آینده فناوری اطلاعات متحول خواهد شد

ایتنا- پیش‌بینی متخصصان و کارشناسان حوزه آی.تی نشان می‌دهد که در چند سال آینده فضای فناوری اطلاعات متحول خواهد شد و در سه سال آینده، حدود شش تریلیون دلار به ارزش حوزه فناوری اطلاعات افزوده خواهد شد.
چگونه آینده فناوری اطلاعات متحول خواهد شد
هر روز شاهد تغییر و تحول گسترده در عرصه فناوری اطلاعات هستیم و شرکت‌ها و افراد مختلف در پی راهی هستند که بتوانند از فناوری‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
در چند سال آینده به شدت به ارزش حوزه آی.تی اضافه خواهد شد و شرکت‌هایی که بتوانند در این زمینه پیشگام باشند، مسلما رشد و پیشرفت قابل توجهی را تجربه خواهند کرد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تک ریپابلیک، کارشناسان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات پیش‌بینی‌های زیادی برای آینده این عرصه انجام داده‌اند و آنها را منتشر کرده‌اند.
بعد از تجزیه و تحلیل این پیش‌بینی‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که برخی از این موارد واقعا شدنی و قابل باور هستند.
 
پیش‌بینی اول نشان می‌دهد که تا سال 2020،  حداقل 55 درصد از سازمان‌ها به صورت دیجیتال درخواهند آمد و مدل کسب و کار خود را به شکلی عالی تغییر خواهند داد و محصول و خدمات خود را از طریق دیجیتال عرضه خواهند کرد.
پیش‌بینی دوم بیان می‌دارد که تا سال 2022 بیش از 60 درصد مدیران عامل بخشی از کارهای خود را به مدیریت و راهبری فضا و ابتکارات دیجیتال اختصاص خواهند داد.
 

پیش‌بینی سوم بیانگر آن است که تا 2020، 80 درصد از سازمان‌ها، سازوکارهایی برای مدیریت داده تعریف خواهند کرد و قابلیت‌های خود را از این طریق افزایش خواهند داد.
پیش‌بینی چهارم بیان می‌دارد که تا 2023، 35 درصد از کارگران با ربات‎‌ها و دیگر اشکال هوش مصنوعی کار خواهند کرد.
 
پیش‌بینی پنجم بیانگر آن است که تا سال 2021، زنجیره ارزش درون صنعتی که حاصل کار با بلاک‌چین است، پلتفرم‌های دیجیتال را در کل سازمان گسترش خواهد داد و هزینه تراکنش را تا 35 درصد کاهش خواهد داد.

پیش‌بینی ششم حاکی از آن است که تا سال 2021، حدود 30 درصد از تولیدکنندگان و خرده‌فروشان اعتماد دیجیتال را از طریق سرویس‌های بلاک‌چین اعمال و امکان دسترسی راحت‌تر مشتریان به محصولات را فراهم می‌کنند.
 
کد مطلب: 54739
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام