۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸

“HTC Vive Focus”؛ برندی مخصوص هدست واقعیت مجازی سازمانی

ایتنا- در حال حاضر حاضر تمام تمرکز “HTC Vive Focus”روی موضوع طراحی و تولید هدست یا سربندهایی است که مخصوص سازمان‌ها و فرآیندهای سازمانی باشد و شرکت‌ها نیز بتوانند از این فناوری در جهت افزایش بهره‌وری خود استفاده کنند.
“HTC Vive Focus”؛ برندی مخصوص هدست واقعیت مجازی سازمانی

اچ‌تی‌سی وایو، یک نمایشگر سربند یا اصطلاحا هدست واقعیت مجازی است که محصول مشترک دو شرکت اچ‌تی‌سی و شرکت ولو به شمار می‌رود و در 5 آوریل 2016 به بازار عرضه شد.
اچ‌تی‌سی وایو بخشی از پروژه استریم‌وی‌آر شرکت ولو است. این پروژه همواره در حال تکاپو و پیشرفت بوده است و هر روز شاهد بهبود طراحی این هدست هستیم.

به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، شرکت اچ‌تی‌سی اعلام کرد که در حال حاضر تمام تمرکز و جهت‌گیری هدست واقعیت مجازی “HTC Vive”روی موضوع بحث سازمانی قرار گرفته است.
لازم بود که این هدست به گونه‌ای تولید شود که سازمان‌های مختلف نیز بتوانند از این فناوری بهره‌مند شوند.
 
قرار است که نام هدست این واقعیت مجازی “HTC Vive Focus” باشد.
این هدست، یک دستگاه موبایلی است که روی پلتفرم موبایل اسنپ‌دراگون 835 کوالکام پیاده و اجرا شده است.
این پلتفرم واقعیت مجازی بر مبنای این تراشه قدرتمند کار می‌کند و به خاطر همین می‌تواند نیاز سازمانی را برآورده سازد.
 

قرار است که این هدست جدیدی با دو صفحه نمایش AMOLED 3K به بازار عرضه شود و به همین خاطر قادر خواهد بود که یک تصویر بی‌نظیر را به کاربر نمایش دهد.
“HTC Vive”  قصد دارد که پلتفرم وایو اس‌دی‌کی را هم به روزرسانی کند. قبل از اینکه این پلتفرم در تمامی جهان عرضه شود، ابتدا در آسیا عرضه شد.
 
مسلما این به‌روزرسانی می‌تواند قابلیت‌های ناب و جدیدی را به این هدست اضافه کند و بیشتر به مسائل سازمانی توجه کند.
ترفندهای این هدست واقعا از حد استاندارد جالب‌تر و پیشرفته‌تر خواهد بود و بسیاری از کاربران سازمانی می‌توانند از این هدست نهایت استفاده را ببرند.

این هدست در دسته دستگاه‌های مستقل قرار می‌گیرد؛ زیرا می‌تواند بدون بهره‌گیری از سایر دستگاه‌ها فعالیت کند و نیاز به کابل یا وسیله دیگری ندارد و 20 نفر به طور همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
کد مطلب: 54724
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام