۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۴

استفاده از اندروید پای در سامسونگ گلکسی اس9 و اس9 پلاس

ایتنا- از ژانویه سال آینده میلادی، در گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس از سیستم عامل اندروید پای استفاده خواهد شد.
استفاده از اندروید پای در سامسونگ گلکسی اس9 و اس9 پلاس
اگر جزو کاربرانی هستید که از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ استفاده می‌کنید، باید بدانید که به زودی می‌توانید از قابلیت‌های ویژه و جالبی در گوشی هوشمند خود استفاده نمایید.
از ماه ژانویه سال 2019، در گوشی‌های گلکسی اس9 و اس9 پلاس که متعلق به شرکت سامسونگ هستند، از سیستم عامل اندروید پای استفاده خواهد شد.

به گزارش ایتنا به نقل از اوبرگیزمو، برخی از گوشی‌های دیگر از جمله اسنشیال در حال حاضر، به‌روزرسانی اندروید 9.0 را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند و همه کاربران منتظر اقدام جدیدی از سوی شرکت سامسونگ هستند و به همین خاطر هم شرکت سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد از اندروید پای در گوشی‌های پرچمدار خود استفاده کند.
 
شرکت سامسونگ در حین کنفرانس توسعه دهنده سامسونگ که در همان همایش در مورد عرضه گوشی‌های تاشو صحبت شد، تأیید کرد که اندروید 9.0 پای به صورت حتمی به گوشی‌های اس9 و اس9 پلاس اضافه خواهد شد و کاربران از ژانویه 2019 می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند.
 

البته این احتمال وجود دارد که تاریخ عرضه گوشی‌های مذکور با سیستم عامل پای کمی طول بکشد؛ زیرا باید زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای این کار فراهم شود و توسعه دهندگان شرکت سامسونگ مسیر را برای عرضه چنین گوشی‌هایی فراهم نمایند.
 
لازم به ذکر است که احتمالا نسخه بتا در ماه جاری به بازار عرضه می‌شود ولی این نسخه نمی‌تواند نماینده خوبی برای نسخه اصلی باشد و تا زمان عرضه نسخه اصلی نمی‌توان در مورد اتفاقاتی که قرار است بیفتد، پیش‌بینی کرد.
این به‌روزرسانی احتمالا گلکسی نوت 9 را هم دربربگیرد.
 
شرکت سامسونگ هیچ نکته‌ای در رابطه با اضافه شدن این نسخه به گوشی‌های قدیمی‌تر از جمله گلکسی اس8 یا نوت 8 نکرده است، ولی مسلما این نسخه‌ها هم به طرح جدید اضافه می‌شوند و تمامی گوشی‌هایی که امکانات لازم را داشته باشند در این طرح مشاهده خواهند شد.
 
کد مطلب: 54722
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام