کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل تایید کرد که استایلوس جدید Pencil با استاندارد شارژ Qi کار نخواهد کرد

26 آبان 1397 ساعت 17:11

ایتنا - پدهای شارژ وایرلس Qi از فروشندگان مختلف قابل تهیه هستند و می‌توانند همه آیفون‌های اپل، از آیفون X و آیفون 8 پارسال به بعد، را شارژ کنند.


 
پیش از آنکه 129 دلار برای استایلوس Pencil جدید اپل بپردازید باید بدانید که، به گفته اپل، این دستگاه از طریق تکنولوژی توان وایرلس Qi شارژ نخواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ZDNet، یکی از سخنگویان شرکت اپل در پاسخ به این وب‌سایت گفت که تنها راه شارژ این دستگاه، قرار دادن آن در کنار کامپیوتر آیپد پرو است. اپل توضیحی در این باره که چرا Qi در این دستگاه پشتیبانی نمی‌شود.
 
هم Pencil اپل، به عنوان ورژن دوم استایلوس، و هم آیپد پروی جدید به تازگی در یک رویداد رسانه‌ای توسط اپل در شهر نیویورک معرفی شدند.
این Pencil جدید تنها با این آیپد جدید کار می‌کند، نه با نسخه‌های قبلی آن. (Pencil نسل اول همچنان قابل دسترسی بوده و با آیپدهای قدیمی‌تر کار می‌کند، و 99 دلار قیمت دارد.)
 
شارژ وایرلس Pencil نسل دوم جایگزین دسته کانکتور «لایتنینگ» در Pencil قبلی می‌شود، که پایه استایلوس زیر یک سرپوش قابل برداشتن قرار داشت.
شارژ مدل قدیمی مستلزم آن است که این سرپوش برداشته شده و نگهدارنده آن در پورت لایتنینگ آیپد قرار داده شود.
 


پدهای شارژ وایرلس Qi از فروشندگان مختلف قابل تهیه هستند و می‌توانند همه آیفون‌های اپل، از آیفون X و آیفون 8 پارسال به بعد، را شارژ کنند.
این تکنولوژی شارژ توسعه داده شده، که توسط یک گروه صنعتی با عنوان کنسرسیوم توان وایرلس توسعه داده شده است، از یک سیم‌پیچ در پد شارژ تشکیل یافته است که یک میدان مغناطیسی را تولید می‌کند که به نوبه خود جریان متناوبی را در یک کویل متناظر در دستگاه گیرنده القا می‌کند.
 
این آیپد پروی جدید از یک سیستم توان وایرلس برای شارژ این Pencil جدید در زمانی که در محل ویزه در کنار آیپد استفاده شود استفاده می‌کند، ولی ظاهرا این سیستم شارژ با Qi متفاوت است.
در وب‌سایت TechCrunch بحث جالبی درباره این سیستم شده است.
 
نظرات اولیه کسانی که کمی فرصت کار با Pencil اپل را یافته‌اند مثبت بوده است، به ویژه به خاطر سهولت چسبیدن مغناطیسی آن به آیپد و آغاز شارژ پس از آن.  
 
اپل سال گذشته گفت که پد شارژ سازگار با Qi را برای آیفون، هدفون‌های AirPods، و اپل واچ عرضه خواهد کرد. این دستگاه با تاخیر مواجه شده و اکنون احتمال می‌رود که در مقطعی از سال 2019 در دسترس کاربران قرار بگیرد.
 


کد مطلب: 54712

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/54712/اپل-تایید-استایلوس-جدید-pencil-استاندارد-شارژ-qi-کار-نخواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir