۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲

گوگل اعلام کرد که اندروید، گوشی‌های تاشو را پشتیبانی می‌کند

ایتنا- شرکت به تازگی به شکلی رسمی اعلام کرد که سیستم عامل اندروید می‌تواند از گوشی‌های تاشو پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با خاطری آسوده به سمت بازار گوشی‌های تاشو بروند.
گوگل اعلام کرد که اندروید، گوشی‌های تاشو را پشتیبانی می‌کند
یک شرکت برای ساختن یک گوشی همراه تاشو باید با مشکلات سخت افزاری زیادی کنار بیاید و مسائل زیادی را حل نماید ولی در کنار تمامی این موارد، باید مسائل و مشکلات مربوط به نرم افزار را هم حل کند و اپلیکیشن‌ها و رابط‌هایی را طراحی نماید که بتواند با صفحه نمایش خاص گوشی تاشو سازگار باشد و به شکلی بهینه مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از تک‌رادار، در وبلاگ توسعه دهندگان اندروید بیان شده است که دو نوع متفاوت از مفهوم گوشی تاشو وجود دارد که یک مفهوم مربوط به دستگاه‌های دارای دو صفحه نمایش است و مفهوم دیگر به دستگاه‌هایی با یک صفحه نمایش مربوط می‌شود.
 
گوگل در مورد این موضوع توضیح چندانی ارائه کرده است ولی مسلما منظور از دستگاه با یک صفحه نمایش کاملا واضح است که به دو سایز متفاوت تا می‌شود و دستگاه‌هایی که دو صفحه نمایش دارند، این دو صفحه نمایش به صورت کاملا مجزا از هم قرار دارند.
 

هر روز شاهد بهینه سازی و رشد روزافزون سیستم عامل اندروید هستیم و تمام تمرکز این سیستم عامل بر پشتیبانی از گوشی‌هایی است که در آنها اصل «پیوستگی صفحه نمایش» رعایت شده است.
این اصل بیان می‌دارد که به عنوان مثال، یک شخص می‌تواند برای دیدن یک ویدیو، صفحه نمایش گوشی خود را به صورت یک تبلت درآورد و پس از اتمام کار، به اندازه معمولی آن برگرداند.
 
این پروژه بزرگ که احتمالا در سال آینده میلادی به بازار عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، موجب می‌شود که سیستم عامل اندروید هم خود را با آن وفق دهد. گوگل اعلام کرد که اندروید دارد تلاش می‌کند تا خود را به فناوری گوشی‌های تاشو برساند.
 
کد مطلب: 54709
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام