۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶

پرسرعت‌ترین اینترنت دنیا با ماهان‌نت!

اینترنت پرسرعت TD-LTE ، پرسرعت‌ترین فناوری بی‌ سیم در زمینه انتقال داده در جهان است.
پرسرعت‌ترین اینترنت دنیا با ماهان‌نت!
--------------------------- رپرتاژ آگهی ------------------



گروه شرکت‌های انتقال داده ماهان ماهان‌نت گزارش می‌دهد برای ارتقاء سطح پاسخگویی به نیاز کاربران، به‌عنوان سومین اپراتور LTE ثابت، اینترنت پرسرعت TD-LTE را عرضه می‌کند.
این، پرسرعت‌ترین فناوری بی‌ سیم در زمینه انتقال داده در جهان است.
 
مزایای اینترنت LTE-TD ماهان‌نت

اینترنت نسل 4.5 ثابت (
TD-LTE آخرین نسل از اینترنت ثابت است که در مقایسه با سایر فناوری‌ها از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و تا حداکثر سرعت 40 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. ماهان‌نت مزایای اینترنت پرسرعت TD-LTE را معرفی کرده‌ است:
  • یکی از عمده‌ترین مزایای اینترنت پرسرعت TD-LTE نسبت به سایر اینترنت‌ها این است که برای راه‌اندازی آن، به خط تلفن ثابت هیچ‌ نیازی نخواهید داشت. بلکه به‌راحتی با استفاده از مودم و سیم‌کارت ماهان‌نت می‌توانید آن را راه‌اندازی کنید.
    اینترنت پرسرعت TD-LTE ماهان‌نت، تجربه سرعت بالاتر را بدون محدودیت‌های فناوری قدیم مانند محدودیت مکانی و عدم امکان جابه‌جایی مودم فراهم می‌کند.
    از دیگر ویژگی‌های مثبت این فناوری این است که ظرفیت قابل‌توجهی را به دانلود اختصاص داده است؛ درنتیجه درصورت افزایش بار ترافیکی، امکان افزایش ظرفیت دارد. افرادی که به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند هستند، به‌دلیل پینگ پایین و پایداری بالای این فناوری، می توانند بدون بروز مشکل کندی سرعت بازی کنند.
    همچنین بهترین گزینه بی‌سیم برای تأمین نیاز سازمان‌ها و منازل مسکونی به‌شمار می‌رود. گفتنی است که با خرید یک سرویس TD-LTE می‌توانید در محل‌کار، منزل و هرجا که هستید از خدمات آن بهره‌مند شوید.
    پوشش وسیع‌تر نسبت به سایر اپراتورها، از دیگر مزایای سرویس TD-LTE ماهان‌نت است.

     
بسته اینترنت LTE-TD ماهان‌نت

ماهان‌نت از بسته اینترنت پرسرعت TD-LTE خود نیز خبر می‌دهد که محتوی یک دستگاه مودم TD-LTE و یک سیم‌کارت TD-LTE است.

پوشش‌دهی LTE-TD ماهان‌نت 

از شروع عرضه خدمات اینترنت ثابت ماهان‌نت، در کم‌تر از چند ماه بیش از 55 شهر تحت پوشش این خدمات قرار گرفته‌اند و مشترکان فناوری اینترنت پرسرعت TD-LTE می توانند از این پس در تمام مناطق این شهرها، از آخرین فناوری اینترنت ثابت بهره‌مند شوند.
ماهان‌نت همچنین اعلام کرد که هر ماه به شهرهای تحت پوشش خدمات اینترنت TD-LTE اضافه می‌شود و متقاضیان سایر شهرها نیز به‌سرعت می‌توانند از مزایای این خدمات بهره‌مند شوند.

برای خرید بسته اینترنت پرسرعت TD-LTE ماهان‌نت، ابتدا منطقه خود را در مناطق تحت پوشش بررسی کنید، سپس برای خرید سرویس به صفحه ثبت‌نام TD-LTE مراجعه نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 1514 یا (021) 87277 تماس حاصل نمایید.
 
کد مطلب: 54706
برچسب ها: رپرتاژ TD-LTE
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام